Cutie Pie Blog Award


Moja draga prijateljica Meeha sa bloga  MeehaMeeha 
mi je prije nekoliko tjedana dala ovu blog nagradu.
Ovim putem joj se ispričavam što nagradu nisam prije proslijedila dalje.  
Jednostavno nisam stigla,
a zašto, to ću uskoro pokazati :)
My dear friend Meeha  at  MeehaMeeha
gave this Blog Award to me few weeks back.
I would like to appologise to her I didn't forward it sooner.
I just couldn't make it,
and why, I will show you soon :)
 
Mihaela je ovu nagradu proslijedila blogovima koji,
po njoj, obiluju lijepim bojama,
pa ću se i ja voditi tom idejom.
Mihaela forwarded this Blog Award to the blogs that,
by her opinion, have lots of nice colors,
so I will do the same.
 
1. Tatjana @ Art Drops
2. Klaudija @ Hobby By Dija
3. Katarina @ Pesma Zmaja Moga
4. Nely @ Blue Hortensia
5. Vesna @ Home Chic Club
 
Ako dosad niste, svakako posjetite ove blogove,
vidjeti ćete prekrasne radove sa naplavinama, prekrasne ručne radove,
autorske ilustracije,
preee fotografije isto tako preee domova, uređenih sa srcem i dušom...
Naravno, nemojte zaobići niti Mihaelu,
ona je pravi majstor za miješanje boja i tekstura!
Jednom kad se dođe na njen blog,
teško se odlijepiti sa ekrana;)
If you haven't by now, make sure to visit these blogs,
you will see some colorful artworks with driftwood, beautiful crochets,
author's ilustrations,
too beautiful photos of too beautiful homes decorated with heart and soul...
Of course, don't miss Mihaela's blog,
she's a real master of mixing colors and textures!
Once you come to her blog,
it is difficult to leave ;)
 
Uživajte!
 
Enjoy!
 
 

Comments

  1. hvala puno draga što si me izabrala :D
    Upravo se spremam napisati post ali nikako da se slike učitaju, preuzet ću nagradu sa veseljem :D
    Hvala još jednom , pusa

    ReplyDelete
  2. Čestitke na nagradi! :) MeehaMeeha - zaista odličan blog! Zahvaljujući tvojo nagradi, otkrih nešto novo, yeah! :))))

    ReplyDelete
  3. Hvala punooooooooo draga!! Nagrada me je baš prijatno iznenadila i obradovala. Čestitam i tebi na nagradi!!
    Srdačno,
    Vesna

    ReplyDelete
  4. Divno! Hvala ti Ana! Bas si me obradovala. Vec razmisljam kome cu dalje da prosledim nagradu!

    ReplyDelete

Post a Comment

Komentari su više nego dobrodošli! Your comments are very very welcome!