Srčani rokovnik - Heart Journal



Ove godine nemam baš puno vremena, ali sam svejedno sašila nešto što bi se moglo „ugurati“ u veljaču – moj novi rokovnik, sa dosadnim crnim uvezom,
obukla sam u veselu mornarsko-plavu navlaku sa apliciranim srcem.
Postupak izrade je vrlo jednostavan i brz, doslovno sve možete završiti u pola sata, a rezultat je unikatan rokovnik koji će svima upadati u oko. 
Tko kaže da poslovni svijet mora biti obojan sivilom?




Izmjerite dimenzije rokovnika i napravite papirnatu verziju.
Koristim se papirom jer mi je nemali broj puta dogodilo sa sam se prevarila
 i iskrojila premali komad. Dakle, mjeri dvaput – reži jedamput!




Izrežite željeni komad platna na odgovarajuće dimenzije.
Također izrežite i srce, te komad vatelina
ili neke druge postave koja vam je ostala od nekog drugog projekta.





Sad prepeglajte gornji i  donji rub prema željenim dimenzijama, a zatim bočne rubove.
 Ja sam odlučila da ovaj put neću opšiti rubove, čisto radi vremena,
ali, naravno, to ovisi o vama.





Razlog zašto sam se odlučila na vatelin je taj što sam željela dodati mao „dimenzije“ srcu.
Neka komad vatelina bude malo veći od srca.





Namjestite vatelin sa stražnje strane platna, gdje želite da bude,
vodeći računa da ne prelazi sa lijeve polovice na desnu.




Centrirajte srce sa prednje strane platna, slobodno ga ručno prišijte, da ne bježi.
 Vatelin također osigurajte da ostane na mjestu, ja sam se koristila pribadačama.




Aplicirajte srce koristeći gusti cik-cak bod koncem u odgovarajućoj boji.




Kad je srce aplicirano, nacrtajte još dva srca oko njega. 
Ja sam se koristila običnom bijelom drvenom bojicom.





Sad je vrijeme da se po iscrtanim linijama prođe šivaćom mašinom.
Koristila sam se običnim bodom, u odgovarajućoj boji.
Opšila sam liniju dva puta, da srce lakše dođe do izražaja.





Pogled sa donje strane.
Nisam baš bila pedantna, brzo sam radila jer je meni svaka minuta važna.
Radi vatelina će i crveno srce i ostala dva srca koja ga okružuju biti lagano ispupčena,
dobije se treća dimenzija koju sam htjela postići.





Višak vatelina sam odrezala.
Crveni konac u šivaćoj mašini se zamijeni sa tamnoplavim, prošiju se bočne strane platna.





Sad je vrijeme da se vidi da li dimenzije izrezanog platna odgovaraju rokovniku.
Bila mi je želja da navlaka u koje će ući korice rokovnika budu „na knap“,
 tako da ne skližu sa kože.
Moje platno je za 1 cm sa donje i gornje strane šire od rokovnika radi budućeg šava.




Također je vrijeme da se uštimaju preklopi,
da osiguramo da će preklop na prednoj i zadnjoj korici biti isti.




Odredila sam kuda ću navlaku prošiti,
te osigurala preklop sa par ručnih bodova, za svaki slučaj.




Prošila sam mašinom po crti, prvo po preklopu, a zatim neprekidnom linijom do suprotne strane,
kako je prikazano na fotografiji. 





Sad je vrijeme da se izvrši posljednja „inspekcija“, te da se porežu svi končići viška.





Stari rokovnik u novom ruhu!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I još jedna vaaažna obavijest:

ovaj tutorial je objavljen u šestom broju magazina Anita Mei,
regionalnom online časopisu o krojenju i šivanju!

Zahvaljujem curama iz Anita Mei tima na ukazanom povjerenju :)

Odvojite par minuta i prolistajte ga,
klik OVDJE.

Čista uživancija!!




Comments

  1. Vrhunski! Jako mi se sviđa kontrast boja! <3

    ReplyDelete
  2. Impresionirana sam kako uredno izgleda! Je da kažeš da nisi pedantna, ali očito je da te mašina puno bolje sluša nego nas početnike. Jako mi se sviđa, a posebno je efektna trodimenzionalnost. Odlično!

    ReplyDelete
  3. Rokovnik je predivan i ja ovo nikada ne bih mogla da napravim,svaka cast!

    ReplyDelete
  4. Ajme, kako je sladak! Ana, savršeno si ga obukla! Obožavam točkice-tufnice :)

    ReplyDelete
  5. Zaboravila sam čestitati, čestitam od <3!

    ReplyDelete
  6. Pa ti si svetska žena! Časopisi pišu o tebi! Znala sam da si mala koja obećava, zato sam i počela da pratim tvoj blog.

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Je l' ko ovo srculence na rokovniku ?! :)))))
      Osim što si majstor na kub, ti si i prava "trendseterka". Tufne su ponovo aktuelne, draga, i to vrrrrrrlo !!!

      Delete
    2. ovaj materijal mi se toliko sviđa, planiram sašiti još puno stvari sa točkicama. a imam i kombinaciju istih boja na prugice i kockice. samo da je vremena...

      Delete
  8. Baš lijepo i uredno napravljeno a i časopis sam prelistala. Pratit ću ga, hvala!

    ReplyDelete
  9. Diiivno! Jako mi se sviđa! :) Vrijedno časopisa! ;)

    ReplyDelete
  10. Jako lijepo. Meni izgleda komplicirano :) Čestitke na objavljenom članku

    ReplyDelete
  11. Divota! Volim tvoje tutorijale jer su besprekorni (znaci besprekorni) i detaljni, a srculence je ispalo bas extra, extra!

    ReplyDelete
  12. Hy Ana! Very beautiful your heart journal and I like the colours combination! Hugs, Cristina

    ReplyDelete
  13. Super si ga obukla, bravo i čestitam na članku!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Komentari su više nego dobrodošli! Your comments are very very welcome!