Liebster Blog Award


 

Od Ondinijane sam primila ovu nagradu.
Hvala ti, imenjakinjo!  

Pravila su vrlo jednostavna:
1. Zahvaliti se osobi koja te je nominirala i objaviti link kao vezu do njenog bloga.
2. Navesti jedanaest činjenica o sebi.
3. Odgovoriti na 11 pitanja koja ti je postavila osoba od koje si dobila nagradu.
4. Nominirati 11 blogera koji imaju manje od 200 sljedbenika.
5. Sastaviti 11 pitanja na koja će nominirane osobe odgovoriti i obavjestiti ih da preuzmu nagradu.

Hmm, 11 činjenica o meni:
  1. ženskog sam roda, za sada.
  2. imam 40 godina, još neko vrijeme.
  3. imam 1 muža, najvjerovatnije zauvijek. jako sam lijena po pitanju uređivanja, šminkanja, finog oblačenja, tako da mislim da se ne bih mogla lako opet udati. a i tko bi zapamtio neko novo ime, moji su kilobajti popunjeni, jedva sam zapamtila postojećeg.
  4. imam 3 djece, kako stvari stoje. imena su im jako kratka (3,4 slova), ali svejedno se ponekad ne mogu sjetiti, pa kažem "ej, ti, tamo, ti u plavoj majci, da, ti... jesi prao zube? tebe pitam!" i sl.
  5. imam 1 mačku (imali smo 2 zlatne ribice, 1 zamorca i 1 psa, ali su se preselili u Vječna lovišta). mačka je došla direktno iz azila, spasila ju je moja kćer. neobična je to mačka, neka patuljasta, čudnih boja, uopće ne mjauče. misli da je papiga, stalno nam je na ramenu. probali smo joj objasniti da je mačka i da mi nismo gusari, ali naši napori nisu urodili plodom, ona i dalje skače na /isključivo/ desno rame. zašto bi bilo jednostavno, kad može biti komplicirano?
  6. kad narastem, biti ću glumica. ili znanstvenica, još nisam odlučila.
  7. volim "prčkati" sa šivaćom mašinom. uvijek joj se lijepo zahvalim kad završimo neki posao. ponekad me ne sluša, pa šije bez obzira što sam digla nogu sa papučice. jednom mi je jedna stara šivaća mašina doslovno eksplodirala. majstor je rekao da nikad nije imao takav slučaj. šila sam neke kostime u vrtiću, cijeloj zgradi je nestalo struje, djecu smo evakuirali jer je bilo dosta dima. ah, uspomene...
  8. maškare su mi omiljeni dio godine. a to znači - upravo sada! jupiii
  9. negdje sam zametnula detrdžent za pranje suđa prije par dana, ne mogu ga nigdje naći, mislim da mi neka kozmička sila šalje poruku ;)
  10. više ne pišem onoliko koliko sam pisala, odnosno koliko želim pisati. ustvari, mislim da više niti ne znam pisati rukom. zadnje što sam pisala bile su božićne čestitke, a i to je ispalo ajme meni. jedino se još mogu potpisati, to znam. ostale riječi nabadam po tipkovnici. ali, nisam mislila na takvo pisanje.
  11. nadovezati ću se na točku Ad.10) - misli mi vole odlutati u svemirska prostanstva. tamo se skupljaju u razne nestabilne formacije. ponekad pobjegnu još dalje, u neistražene dijelove. tada ih moram skupljati lasom.
Odgovor na njenih 11 pitanja:



1. Što vas smiruje?
Kiša. Lagani valovi. Povjetarac. Miris cvijeća. Miris zemlje nakon kiše. Mlijeko.

2. Što vas plaši?
„Jesmo li svi na broju? 1-2-3-4... 4?!! Jedan fali! Tko fali? Koga nema? Di je?“

3. More ili planina?
Živim na moru, dakle – planine!

4. Kako nabavljate repromaterijal? Naručujete li preko interneta?
Odem do dućana, to mi je najdraže, što se platna tiče. Jer volim vidjeti „uživo“. Ako mi baš treba nešto što ne mogu naći u okolici, naručim iz hobby dućana internetom, pošalju mi na kuću, platim pouzećem i svi sretni :)

5. Jeste li član nekog udruženja?
Ako misliš na neko udruženje proizvođača rukotvorina, onda – ne.
Ako misliš na udruge civilnog društva, onda – da. Bavimo se humanitarnim radom, a planiraju se i kreativne radionice, postoje veeeliki planovi, pisati ću o njima čim ih ostvarimo.

6. Kako određujete cijenu vašeg proizvoda?
Nikad nisam ništa prodala, sve što napravim poklanjam. To mi je filozofija.

7. Učestvujete li na sajmovima rukotvorina?
Ne, sve što radim, radim namjenski, pa nikad nemam puno komada za izložiti.

8. Volite li  heklati, plesti?
Imam dvije lijeve za to. Ali, to ne znači da ne planiram naučiti. To mi je zadatak koji moram savladati u slijedećih 5 godina.


9. Koje materijale najčešće koristite?
Pamučno platno za šivanje, spužvu za izradu kostima za maškare (upravo radim jedan fe-no-me-na-lan!), pigmente za bojanje spužve, plastične patrone, konac i igle, nešto malo drva i sl.

10. Kako reklamirate vaše proizvode?
Ne reklamiram se. Ali, pokušala sam napraviti svoje DIYetikete, ako zatreba – da se nađe.

11. Imate li neki savjet za blogere - početnike?
Blogiranje je zarazna bolest koja vremenom prelazi u kronično stanje, nema joj lijeka. Obično napada određene centre u mozgu; zaražena osoba počinje patiti od demencije, zaboravlja peglati, redovno prati wc, kuhati komplicirana jela.
Postoje mnogi oblici te bolesti, simptomi su različiti; od podočnjaka do sljepljenih prstiju, a zajedničko im je da svi oboljeli posjeduju digitalni foto-aparat.
Ako primjetite da netko oko vas nekontrolirano škljoca dok namješta netom spečeni kolač u pravcu sjever-jug, ako djeca pronalaze slike svojeg ručka na netu, ako se maltretira mačka da pozira sa novonapravljenom ogrlicom oko vrata, ako mužu nedostaje alat – radi se o različitim podvrstama blogginga, ali sve su pojednako opasne.
Današnja znanost nije pronašla lijek za ovo stanje. Pošto se radi o vrlo visokom stupnju zaraznosti, planira se izgradnja space shuttla koji bi oboljele lansirao direktno u blogosferu, gdje bi živjeli u blog- kolonijama po svojem izboru.

A što se tiče mojih 11 pitanja, 
proslijeđujem Ondinijaninih 11 pitanja, baš su dobra,
i to svima koji žele na njih odgovarati.
 Preuzmite nagradicu, dragi ljudi,
pogotovo vi, koji je do sada niste dobili,
odgovorite na pitanja,
dodajte neke činjenice o sebi,
čitamo se!


Comments

  1. ma super si, oduševila si me mašinom i ja sam tako nekad a sad mogu samo ručno jer mi ne radi pa mi se neda :D
    Drago mi je da sam saznala još nešto o tebi :D
    lp Klaudija

    ReplyDelete
  2. Hy Ana! Ususally I don't have the patient to read long posts on blog... But I read yours entirelly and I liked it. Specially the 11 facts about you and the advice for bloggers. By the way, I didn't knew you actually give all the things you make. It seams so right to do so. Hugs, Cristina!

    ReplyDelete
  3. Čestitam na nagradi i pozivam te u planine. Mogli bismo, mi inficirani virusom blogovanja da napravimo karantin tamo, a? Šta misliš o tome?

    Ako ti je lakše, i ja zaboravim da napravim pauzu. Toga se setim tek kad neka stvar počne da puši, da gori i tome slično.

    ReplyDelete
  4. Hhahahahha...ovaj ti je dobar...ali baš, baš dobar !!!

    ReplyDelete
  5. Evo počinjem da maštam o blog koloniji..;))))))

    ReplyDelete
  6. Odlično, zanimljive činjenice si izabrala, voljela bih vidjeti tog vašeg papagaja :)

    ReplyDelete
  7. @klaudija - ponekaš i šivaće mašine moraju u penziju :)
    @iskrica - kod tebe? uvijek!
    @barbara -thanks, dear
    @sandra - ja sam već otišla, čekam te
    @katarina, evo je - http://carpe-diem-anamb.blogspot.com/2013/10/macji-otisci-na-tikvama-cat-prints.html

    ReplyDelete
  8. Hvala što si prihvatila nagradu, evo sad znam a nisam imala pojma da ne prodaješ tvoje fenomenalne kostime. Pomazi mačku jednom od mene, mnogo je slatka, sad je valjda velika... Saznala sam puno novih stvari o tebi, uspela si da me nasmeješ bar desetak puta... Hvala još jednom!

    ReplyDelete
    Replies
    1. drago mi je da sam te nasmijala :)
      moji kostimi za maškare su najčešće namjenjeni mojoj djeci i njihovom društvu. a i ja sam znala biti sa njima. upravo radim ovogodišnje kostime, čim završim, pokazati ću ih

      Delete

Post a Comment

Komentari su više nego dobrodošli! Your comments are very very welcome!