Torta bubamara / Ladybug bday cake

Posebna torta za posebnu dvogodišnjakinju!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jedne noći bubamara jako tužna bila,
netko joj je sakrio točkice sa krila...
Plakala je u samoći i na jednom cvijetu,
nito od nje nije bio tužniji na svijetu...
Zorom, kad je sunce došlo, presretna je bila,
sunce joj je vratilo točkice na krila....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ah, to je bila pjesmica iz 70tih ;)



Sad slijedi moj najdraži recept za rođendanske torte:
  • 6 jaja
  • 375 g šećera
  • 390 g brašna
  • 1 prašak za pecivo
  • 2,25 dcl vode
  • 2,25 dcl ulja
  • kakao po želji
Najprije izmiksati bjelanjke (dok je mikser još čist). Žumanjke miješati sa šećerom, dodavati vodu. Kad se zapjeni, dodati ulje. Zatim dodati brašno prosijano sa praškom za pecivo. Dodati kakao po želji. Snijeg lagano umiješati.
Podijeliti u 3 kalupa. Ja imam samo 2, pa kad prvi spečem, stavim treću smjesu. Svaki dio posebno pečem na 180°C, dok se ne počne odvajati od ruba.


Za kremu sam koristila 2 pudinga od čokolade, kuhana u 8 dcl mlijeka i sa (samo) 4 žlice šećera.
Kad se puding ohladio, dodala sam u njega šlag. Ja najviše volim Meggle šlag jer mi nema okus po sapunu, kao drugi biljni šlagovi.
Spremila sam i marcipan i boje za marcipan. Od svih marcipana mi je najdraži Dr.Oetker jer se ne mora valjati sa šećerom u prahu (već je gotova smjesa), ima dobar ukus, lako se mijesi i boja.



Sad, kad se pekla prva tura, pripremila sam kalup. Jedva sam našla ovu cjediljku! Trebala sam nešto poluloptasto, a sve ostalo mi je bilo na dnu ravno. Dakle, evo ga! Kalup za bubamaru!


U cjediljku sam stavila celofan (za svaki slučaj, nisam znala hoću li moći to sve izvući poslije), i odmah prvu koru, onako vruću, direkt iz pećnice. Ona je sasvim dobro upala na dno, nije ni pukla :)


Onda krema.


Pa druga kora.


Pa druga polovica kreme.


Pa treća kora.
Tada sam tortu stavila u frižider do sutra ujutro. Vruće je bilo, htjela sam da se krema dobro stisne.


Sutradan sam iskrenila kalup na tanjur i već sam onda bila zadovoljna jer mi je oblik baš bubamarast! ;)

Umijesila sam marcipan sa crvenom bojom. Koristila sam 1,5 marcipan za ovaj dio. Ostalo sam ostavila za poslije. Salvetom sam napravila "kroj" bubamare i rezala marcipan u 4 komada, nešto kao trokuti, samo zaobljeni sa donje strane.


Od ostatka marcipana sam radila točkice, rezala ih časicom, i napravila sam još onu crticu po leđima i još ostavila za glavu i ticala. Marcipan sam obojala kakaom (može i otopljenom čokoladom, čak ne mora biti ona za kuhanje, može i mliječna, samo par kockica).


I, evo je, bubamara za jednu bubamartu!


Pošto je ovo bio 2. rođendan, sjetila sam se ovih svjećica koje su mi ostale od nekog prethodnog rođendana, pa smo zamijenile ticala sa njima i baš je dobro ispalo!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Baš je lijepa bubamaja", kaže ona.


Comments

  1. Bubamara je genijalna :) I super mi je što koristiš marcipan, ja ga obožavam. Svi koriste fondant za ovakve ukrase, a marcipan je po meni bolji izbor jer je jako fin, a fondant se baš i ne jede jer uništi okus torte sav taj šećer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. je li fondant drugi naziv za ticcino? jer, baš sam na jesen namjeravala uzeti par sati seminara za ticcino. s njim se dobiva prekrasna površina, nema nabora. a ne znam kakav je po okusu, nisam nikad probala. marcipan je provjeren ;)

      Delete
  2. Mene je tako "strah" marcipana. Nisam još nikako radila s njim. Ali kad vidim ovako prekrasan rezultat... moram se odvažit i probati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ovaj marcipan je već gotov, za razliku od Schwartau-a koji se mora zamijesiti sa šećerom u prahu u određenom omjeru. Stavi celofan na radnu površinu i na valjak i kreni. Boje se lako ispiru sa ruku, ne mijenjaju okus. :)

      Delete
  3. Looks too cute to eat! Thanks for sharing at Etcetorize this week~

    ReplyDelete
  4. Mmmmm, so yummy! If I was the little birthday girl, I would make the ladybug fly me to the trees! And this is how I murder my diet... again! Thank you for visiting my beachy living room, I'm soooo happy that you like it!

    ReplyDelete
  5. Pitanje: Koliko šlaga ide u kremu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kad se ohladi puding, miksaj šlag u posebnoj posudi. ja sam uzela 1 litru šlaga, izmiksala sam pola. onda sam dodavala malo po malo u puding, pazila sam da ne bude prerijetko jer se onda neće krema dosta stisnuti. još mi je i malo od te pola litre ostalo, koliko se sjećam.

      Delete
  6. Bubamara je prelepa,odlicna ideja i realizacija,a sigurno je i ukusna.
    Pozdrav.

    ReplyDelete
  7. So cute! Those are great instructions.

    ReplyDelete
  8. Gorgeous cake!
    Very creative and the result is sooooooooo beautiful and cute

    ReplyDelete
  9. Moja kcerka ce uskoro slaviti rodjendan. Pravit cu bas ovu tortu. Hvala za recept, slike i ideje!

    ReplyDelete
  10. This is the cutest cake ever! I love it. You did an amazing job! Thank you so much for sharing at A Bouquet of Talent. :)

    ReplyDelete
  11. Evo upravo sam je napravila i sad je stavljena na hlađenje do sutra ,htijela sam vas upitati pošto marcipan nigdi nisam uspila naći ukrasit cu je šlagom obojenim u crveno ali neznam kako toćkice da napravim pošto je šlag u pitanju ,imate li kakav prijedlog ,hvala puno ,predivna vam je torta ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. marcipan možeš kupiti u plodinama ili konzumu, npr, na odjelu di su pudinzi, ukrasi za torte i sl. sa marcipanom se vrlo lako rukuje, postoji vrsta u koju dodaš 1/3 šećera u prahu, a postoji i vrsta (kao ova u postu) koja je odmah spremna za obradu. pospi malo šeć u prahu po radnoj površini da se ne lijepi, valjak obljepi celofanom (da se ne lijepi). marcipan se boja prehrambenim bojama, kao što su ove u postu, ali postoje i naše, hrvatske, mislim od "Nadaline". što više boje dodaš, biti će crveniji, naravno, ali će se i više lijepiti.
      ako želiš šlag, on se odlično boja prehrambenim bojama (iste kao za marcipan. ja bih onda dodala ipak malo šlagfixa u šlag da bude što čvršći, stavi ga u vrećicu i radi male "ružice" sa onim izrezuckanim nastavkom. točkice napravi ili od čokolade (možeš kupiti gotove čokoladne točkice na istom odjelu u marketu) tako da je otopiš, kapneš na hladnu površinu, pričekaš da se ohladi, pa je lagano digneš s nožem ili možeš ofarbati marcipan ili šlag sa prehrambenom smeđom bojom.
      mislila sam ti poslati email, ali si no-replay blogger :(

      Delete
    2. ja sam je prvi put pravila sa slagom i crne tacke su mi bile praline od crne cokolade, sutra pravim ovaj vas recepr sa marcupanom, i nadam se da ce mi uspeti...

      Delete
    3. naravno da hoće :)
      dobar provod želim!

      Delete
  12. I ova je super. Hvala za recept i upote. Možda ču probat jednom napravit nešto tako.

    lp,K

    ReplyDelete
  13. Ova mi je bombona! :) Hvala ti i za tutorijale, divni su! :)


    Pozdrav
    Vanja

    ReplyDelete
  14. Opet jedna divna torta, stvarno prava bomba!!!
    Hvala ti što sudjeluješ u našem izazovu "Kolačići" :-))
    Sretno, Andreja

    ReplyDelete
  15. Torta je jako dekorativna ,a mislim da je i ukusna ,samo bi me zanimalo koliki je promjer kalupa u kojem je pečena ,pitam zbog kreme da ne bude prevelik kalup onda mi može usfaliti kreme...hvala...treba mi za rođendan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalup za biskvit je 24 cm, cjediljka je promjera 25 cm.
      za kremu uzmi 2 pudinga skuhana u 8 dcl mlijeka i 0,5 l Meggle šlaga, to će biti dosta.
      javi kako je ispala!

      Delete

Post a Comment

Komentari su više nego dobrodošli! Your comments are very very welcome!