Rustic & Elegant Advent Corolla

Rustic and Elegant Advent Corolla 2015
 
 
Ideju za ovako dekorirane svijeće sam vidjela na Internetu
(pošto nemam originalni link, neću stavljati originalnu fotografiju)
i odmah se zaljubila u tu ideju -
juta i čipka!
Grubo i nježno.
Rustikalno i elegantno.
Krasna kombinacija.
 
 
I've seen this idea for decorated candels on Internet
(but since I haven't got link to original source, I won't post original photo)
and fall in love with this decor -
burlap and lace!
Rough and delicate.
Rustic and elegance.
Lovely combo.
 
 
 

 
Svijeće su iz Muellera, visoke 11,5 cm, opsega 20 cm.
Jutu sam izrezala na dimenzije 8,5 cm x 25 cm.
Čipka je visoka 6 cm, izrezala sam je na 25 cm duljine.
 
My candles are 11.5 cm high with 20 cm extent.
I cut burlap at dimensions 8,5 cm x 25 cm.
Lace itself is 6 cm high, I also cut it 25 cm wide.
So, you have to figure out dimensions according to your own candle.
 





Jutu sam preklopila pažljivo,
nategla i prikačila pribadačama da se ništa ne mrdne,
priljepila krajeve plastikom.
 
I have tighten up burlap carefully,
pinned it so it can't move,
secured it  with glue gun.
 
 
 




Isto sam napravila sa čipkom,
lagano sam zaljepila jedan kraj na drugi,
nakon što sam je pozicionirala na juti.
 
I acted the same with lace,
lightly glued one end to the other,
after I have positioned it according to burlap.
 
 


 
 
 
 Slijedeći korak je pravljenje vjenčića.
Za to je potrebno razno zelenilo;
borovina, čempres, smrika (borovica), hrast,
magunja (planika), kadulja...
svega što se može naći.
 
Prvo sam napunila unutrašnjost slamnatog vjenčića
i to borovim grančicama.
Svaku grančicu sam ugurala ispod flaksa (pela) i tako u krug.
 
Next step is adding greenery to straw base
You can use anything you can get:
pine, juniper, oak, strawberry tree, even sage....
 
I inserted the inner part of the straw wreath first
using pine brenches
pushing it under the rope (fishing nylon, to be exact).
 
 
 

 
Nema veze ako malo robusno izgleda,
to j tek prva faza :)
 
Doesn't matter if it looks untidy,
this is just  a first phase :)




 Zatim se popunjava vanjski dio kruga
 opet grančica za grančicom.
 
Then you fill the outer part of the wreath,
brench by brench.
 
 
 
 
 Ako neka grana nezgodno strši,
može se poslije i podrezati.
 
If any little brench is sticking out,
you can trim it later on.
 
 
 
 
 
 Vijenac se nastavlja puniti sa različitim zelenilom.
Najzadnje se puni gornji do vijenca.
Taj dio najljepše izgleda ako se naizmjenice koriste dvije različite vrste,
npr. smrika sa bobicama i nešto lisnatije.
 
Contuinue adding diverse greenery to the wreath.
You will finish the top part last.
You can achive the best look if you add two different sort of greenery,
for example, juniper with little berries and some leafy sort.
 
 
 

 
Kad je zeleni vjenčić gotov,
odrede se mjesta za držaće svijeća,
namjeste se svijeće i dodaju se ukrasi po želji.
Ja sa se odlučila za šiške/češere  koje sam nedavno izbjeljivala
(više o tome pročitajte OVDJE),
zaljepila sam ih pištoljem.
 
When the green wreath is done,
place the candle holders,
then the candles and other decoration .
I decided to use pine cones that I have bleached
(read more about it HERE),
glued it with glue gun.
 
 




 Iako mi izbjeljeni češeri nisu poprimili boju kojoj sam se nadala,
ova nijansa se odlično uklopila sa jutom.
 
Although my bleached pine cones didn't turn as I was hoping for,
this shade worked just perfect with burlap.
 
 
 
 
 
 Ne trebam ni spominjati koliko me je oduševila ova čipka,
tako nježna i prozirna.
 
I won't even mention how trilled I am with this lace,
so delicate and transparent.
 
 
 

Koja bobica tu i tamo,
koja šiškica,
raznoliko zelenilo...
 
Some berries here and there,
some pine cones,
different shades of green...
 
 



 
Sutra palimo prvu svijeću Adventa.
 
Tomorrow we light the fist candle of Advent.
 
 
 
 


 
Svima želim lijep dan!
 
Have a nice day, everyone!
 
 
 


 


Comments

  1. Pravi adventski vijenac! I prava krasota i od svijeća i od ukupnog dojma! Jako mi se sviđa!

    ReplyDelete
  2. Predivno i preslatko draga. Istu sam imala ideju za jutu i čipku, savršen su spoj. Uživaj u predprazničnom raspoloženju! :*

    ReplyDelete
  3. Volim jutu i čipku, tako je elegantan, romantičan, prepredivan!

    ReplyDelete
  4. Hola Ana¡ Muchas gracias por tu comentario en mi blog, qué gracia que te llames Ana Carpe Diem, pues te dedico la mesa que acabo de hacer¡
    Preciosa la corona con las velas decoradas, me ha encantado
    Un abrazo desde España

    ReplyDelete
  5. Super pretty :) You did great job my friend. Stay blessed :)

    ReplyDelete
  6. Ja ti ne moram ni objasnjavati koliko ovo sve predivno izgleda. Jos kad bi mi u nasim krajevima mogli naci ovako raznovrsno bilje :)

    ReplyDelete
  7. Divan ti je venac; bilje, juta i čipka - extra kombinacija.
    Hvala ti za komentar kod mene, odgovaram samo mejlom, tvoju adresu nemam
    Srećan Božić i svi praznici, sve najbolje!

    ReplyDelete

Post a Comment

Komentari su više nego dobrodošli! Your comments are very very welcome!