srijeda, 14. svibnja 2014.

Drugi blogorođendan i prvi giveaway / Second Blogoversary and First Giveaway



Danas mi je divan dan,
bez obzira na pad temperature i hladnu buru što puše....

Danas carpe_diem slavi drugi blogorođendan!

Ovaj je blog započeo kao mjesto gdje sabirem svoje misli, 
ideje, inspiracije, 
a nadam se da će postati mjesto gdje će drugi pronalaziti ideje i inspirirati se.

Hvala vam na čitanju, dragi sljedbenici, na komentiranju, podršci,
blogonagradama, tagiranju i  na ugodnom virtualnom druženju!


A kakav bi to rođendan bio da nema darova?

Pripremite se na:



Dani lete, lete, pa tako i godine...
Prošle godine, na današnji dan sam mislila imati jedno darivanje, ali mi je nešto
(zvano - život) poremetilo planove, pa nisam uspjela.
Ove godine sam čvrsto odlučila da me nikakve neplanirane situacije neće smesti, 
pa sam se prije pripremila.

Za ovaj blogorođendan sam predvidjela 2 darivanja;
jedan će biti danas, a drugi za par dana.

Dakle, moj prvi dar je nešto što bi moglo opisati moj rad u prošlog godini,
a to je:



Njega možete osvojiti na način da ostavite komentar na ovaj post.

Darivanje je otvoreno za sve, 
 do 17.05. (subota) do 20:00 h.
Ime dobitnika / dobitnice ću objaviti u nedjelju,
a onda krećemo i sa drugim darivanjem!

Puno sreće želim svima!
Ne zaboravite ostaviti komentar :D



Broj komentara: 15:

  1. Ostavljam komentar, ali ne zbog poklona, mada je vrhunski, nego da ne pomislis da sam se uobrazila zbog nove frizure :))))))
    Draga moja, SRETAN TI BLOGORODJENDAN !!! Iskreno se nadam da cemo jos puno istih proslaviti u zdravlju, veselju i sreci. Da ce nam svaki novi biti sve bolji i bolji, sa vise sunca u nasim zivotima (pa kako to god neko shvatio). Mnogo te ljubim, pozdravlja, i....znas vec ♥

    P.S. Ne radi mi "latinicna" od jutros ( neko se igrao nocas sa mojim kompjuterom), pa ti apostrofiraj sta treba ☺

    OdgovoriIzbriši
  2. Srecan to rodjendan. Jos puno, puno kreativnosti ti zelim. Ne moram ucestvovati u ovom darivanju, da ustupim mesto nekom ko jos nije dobio pokloncic od tebe :)

    OdgovoriIzbriši
  3. O, draga, pa srećan ti blogorođendan! Želim ti još puno inspirativnih zamisli, realizovanih ideja,vremena koje ćeš posvetiti njihovom ostvarivanju, naročito kad su u pitanju kostimi, jer, izgleda da delimo strast prema njima.

    Prvi post koji sam pročitala, tj. post od kog pratim tvoj blog, jeste onaj o belom luku. Posle su došli kostimi, tašna i sve ostalo. U početku si bila preozbiljna, moram da ti kažem, ali sad mi se više "sviđaš" kad si normalna i opuštena. Neki bi rekli otkačena, ali kako god bilo, volim tvoj blog i postove koji umeju da me nasmeju.

    OdgovoriIzbriši
  4. Nije zbog kaktusa (znaš da ne umem da šijem;)...nego Srećan rođendan!!!! i još mnogo rođendana, postova i lepih ideja da nam daš od srca kao i do sada <3

    OdgovoriIzbriši
  5. I ja ostavljam komentar, ne zbog poklona, već zato da ti poželim SREĆAN I DIVAN ROĐENDAN! Ti si jedno divno stvorenje i zbog toga uvek pratim sve što uradiš i napišeš!! Želim ti puno sreće, ljubavi i kretivnih zanosa iz kojih nastaju tvoje fenomenalne kreacije koje svi volimo!! Puno poljubaca, zagljaja i ♥!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Za tvoj blogorodjendan ti želim da ono što radiš najbolje a to je po meni (osim pisanja blogova i lepih reči koje upućuješ ljudima),kostime za maskembal, pretočiš u šnitove u pdf formatu i pustiš na Etsy u prodaju.I od hobija napraviš dodatni izvor prihoda.Ili ti možda ne treba dodatna lova?Svi se redom odriču kaktusa evo i ia ću.Još ćeš da pomisliš da nije dovoljnio lep.Ha,ha.(nego ja znam da šijem pa ga ustupam ako se za mene odlučiš za nekog ko ne zna.Ljubac i da se puno godina virtuelno i nekad i uživo družimo.:))

    OdgovoriIzbriši
  7. Srecan blogo rodjendan,tvoj mi je blog jako drag,i uvek kada mogu svratim da malo komentarisem i razgledam sta ima novo.Definitivno da kroz blog mozemo dosta da upoznamo i njegovog vlasnika:)))slazem se da si divna osoba i jako zanimljiva:)Puno pozdrava i jos puno lepih postova !

    OdgovoriIzbriši
  8. Sretan drugi blogorođendan i da ih imaš još jako puno... Iako ponekad ne stignem da komentiram, navratim da vidim što ima novoga, i super su mi tvoje kreacije i ideje..
    Puno te pozdravljam i želim i dalje da budeš tako kreativna :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Srećan blogorođendan!
    Da nam još puno godinica pišeš i da se čitamo i divimo kreativnosti.
    Sve najbolje, draga :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Sretan blogorođendan draga Ana!

    OdgovoriIzbriši
  11. Happy Birthday to your blog! I always enjoy reading your posts and seeing your amazing costumes!

    OdgovoriIzbriši
  12. Sretan ti blogorođendan i želim ti još puno njih. :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Iako sam u zadnje vrijeme odsutna sa blogosfere jer sam misliima trenutno negdje drugdje morala sam svratiti do tebe da ti čestitam na 2. blogorođendanu, nije to mala stvar :) Praktički smo susjede i nadam se da ćemo se jenog dana i upoznati. Još puuuuno super postova, čim manje poremećenih planova, puno kreativnih ideja i svega lijepoga što čitamo kod tebe. Što da ti još kažem, ma super si, a ovaj tvoj kaktus jednostavno obožavam!

    OdgovoriIzbriši
  14. Sretan blogorođendan! ♥ Zamisli ja sam na svoj zaboravila, a bio je u januaru. :D Toliko o mom vremenu i aktivnosti.

    OdgovoriIzbriši
  15. Felicidades por su primer año me encanta su blog colorido con lindas recetas,abrazos

    OdgovoriIzbriši

Komentari su više nego dobrodošli! Your comments are very very welcome!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...