Pillows for a sister and a brother / Jastučići za sestru i brata

Jastučnica za Luciju:


Za Luciju sam odabrala ljubičaste boje jer joj je soba boje lavande. To je starija curica, pa nisam htjela komplicirati. Jastuku sam namjenila i volan (to je bio zadnji put što sam eksperimentirala sa volanima) u odgovarajućoj boji.
Izrezala sam slova, leptira i sve prišila na žuticu 40x40 cm.


Ovako to izgleda izbliza.

Zatim sam aplikacije proštepala cik-cak gustim bodom i dobila:


Volan mi nije ispao kako sam se nadala, ali to Luciji nije smetalo...

A ovo je jastuk za Lucijinog brata:


Pošto je ovo jastuk za dječaka, morala sam dobro razmisliti što bi mu se svidjelo. Svjetionik i uzburkano more mi se činilo dovoljno dječački. Ustvari, ovu ideju mi je dala moja starija kćer, ona tvrdi da zna što tinejdžeri vole....


Kad sam to sve pripuntala, proštepala sam cik-cak gustim bodom.


Ovo je gotov Antin jastučić!
Jastuk je napravljen od žutice 50x50 cm, dakle 10 cm veći od prethodna dva. Htjela sam dobiti ovaj rub koji je prvo spojen sa donjim dijelom, a onda je sa "prave" strane proštepan cik-cak bodom, tako da kad se jastučnica preokrene - nema neurednih rubova i konaca!
Odlučila sam sve moje slijedeće jastučnice raditi kao ovu... Volani mi nisu baš išli od ruke (bar ne kako sam ja to zamislila), a ovaj rub mi se baš sviđa!
I Anti se jastučić svidio :)


A ovo su moje prve tri jastučnice - napravljene za djecu mojih prijateljica.


INSPIRACIJA : ČuvariSnova, naravno...




Comments