Čovječe, ne ljuti se - extra large

Ova moja verzija te društvene igre nije najnovijeg datuma, ali je još uvijek u upotrebi. Djeca je najviše koriste po ljeti, kad su po cijele dane van kuće.


Imala sam veeliki komad najlona, najvjerovatnije mi je preostao kad smo kupili neki namještaj ili sl. Izrezala sam ga u krug. 
Kupila sam samoljepljive tapete / vynil / u papirnici, u 6 različitih boja.
Razlog zašto sam napravila ovu igru za 6 igrača, jednostavan je; kod nas je uvijek gužva kad se tako nešto igra, uvijek netko izvisi, bude i plača... Ovako se više djece može zabaviti odjednom, a to znači da mame mogu biti bar 10tak minuta na miru.
Inače, ovu igru uvijek izvučem za rođendane.


Evo, na ovoj fotografiji se dobro vide ostaci ljepljive trake (nešto je bilo zamotano u ovaj najlon).
Od samoljepljivih tapeta sam izrezala krugove 7x6 crnih i 5x od svake boje (na jednom od svake boje sam zaljepila strelicu da nema zabune oko smjera).
Kockica mi je drvena; slučajno sam je pronašla među drvima za ogrjev, na nju sam flomasterom nacrtala točkice.
Figurice su mi bočice od vode ili sokova od 0,5 l. Napunila sam ih šljunkom (škaljom sa plaže) da ne padaju čim malo zapuše. Isto sam ih označila bojom.


Neka igre otpočnu!!!

P.S. Ovu igru moram dobro čuvati jer bi u protivnom figure mogle nestati u obližnjem dućanu za 50 lipa po komadu! Spašavala sam je već par puta...

P.S.S. Još bi ljepša bila da je od platna (neke stare plahte ili sl) i da su kružići u boji isto platneni i aplicirani.

This game was featured at:
Visit thecsiproject.com 

Thank you!!


Comments

  1. Ideja ti je odlična:):):)
    Pak, ideja s gljivom , savršena!!!Imam jedno odrezano stablo na vikendici, rado sjedimo na njemu , ali baš fali ovakva gljiva!!
    Jastučić-posebno mi se sviđa natpis(kao stvoren za moju malenu):):):)
    Pozdrav tebi :):)

    ReplyDelete
  2. Joj, fantastična ideja. Ide raspust i mislim da bi se klinci kako moji tako i iz ulice oduševili ovim. Hvala!

    ReplyDelete
  3. Super ideje, super radovi:-))

    ReplyDelete
  4. Smart idea! Thanks so much for sharing at Etcetorize this week!

    ReplyDelete
  5. sad vidim ovo i fantastična ideja za klince

    ReplyDelete

Post a Comment

Komentari su više nego dobrodošli! Your comments are very very welcome!