Ideja za spremanje uskršnjih stvarčica / Easter storage idea

Easter storage idea

Prošao je još jedan Uskrs...
Obojenih jaja, pilića, ptičica, zečića... svugdje po kući :)
A kamo ih smjestiti?

Another Easter passed by...
Colored eggs, chicks, little birds, rabbits.... all over the house :)
Where to put them?



Dosada sam ih sve skupa stavljala u jednu veliku kartonsku kutiju,
pa kad mi je nešto trebalo, trava npr, trebala sam cijelu kutiju ispremetati.

So far, I used one big cardboad box to storage all of them,
but when I needed something extra, grass -  for example, I had to dig for it.

Ove godine sam se sjetila da imam prozirne kutije od jaja koje nisam bacila 
(jer se nikad ne zna kad mogu zatrebati).

This year, I remembered that I have a transparent egg boxes that I did not throw away
(because you never know when you might need them).



Kutija za jaja mi je taman za pospremanje stvarčica.

This egg box is just about right for it.



Malo veće ukrase sam spramila isto u prozirnu kutiju,
mislim da je ova od nekih keksića.

Little bit bigger decorations I placed in transparent box too,
I belive this is cookies packaging.



Sad su mi sve stvari na mjestu i , što je još važnije, vidim gdje je što!
Nema više traženja :)

Now I have all decorations at one place and, more important, I can see where everything is!
No more looking for stuff :)









Comments

  1. Kako mi je milo što vidim da nas ima još koje ne bacamo ono što većina ljudi odmah baci:)
    Napravila si veselo spremište:)
    Pozdrav!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. imam ormar pun ovakih stvari - koje mogu zatrebati :) ili ne? :))

      Delete
  2. Odlična ideja, samo što se kod mene, pre ili kasnije, sve svede na veliku kartonsku kutiju, a inače, obožavam ove sitnice i kad je praznik, kod mene sve mora da bude ukrašeno u tom duhu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. i ja isto imam kartonsku kutiju, ali sad barem vidim što je unutra. a dekoracije nikad dosta, pogotovo kad su djeca još mala, pa vole sve šareno :)

      Delete
  3. ana, sjajno! Baš mi je to trebalo!!!

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. drago mi je da vam se ideja sviđa, ivana i fikreta :), drugi put kad budete kupovale jaja ćete obratiti pažnju na ambalažu haha :D

      Delete
  5. Uskršnja dekoracija u embalaži od jaja- ma idealno! Samo da ja još nisam vidila ovako veliku! Odkad sam se bacila u kreativu punom parom ni ja ništa više ne bacam, zapravo gotovo ništa, nešto se ipak na kraju pokaže kao neiskoristivo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. inače uvijek kupujem jaja u velikoj ambalaži, onoj od kaširanog papira koja sadrži po 30 komada. a ova su kupljena prošle godine u intersparu, isto za 30 jaja, piše na kutiji XXL pakiranje :)

      Delete
  6. Ja tako volim kada je sve uredno, naročito kada se kroz to vidi. :D Kako kreiram nakit ništa što ima odjeljke ne bacam, ali jaja u ovakvim kutijama nisam ovdje nikad vidjela :( Odlično! <3

    ReplyDelete
  7. Very clever, Ana, you also have LOTS of Easter toys to store :))) I remember when the transparent egg boxes first appeared, I thought they looked fabulous!

    ReplyDelete
  8. O,pa ti imaš baš dosta Uskršnjih dekoracija..i ovo ti je pametan potez,sve na svom mestu i sve se vidi;)

    ReplyDelete
  9. Super ideja! Korisno je baš :)

    ReplyDelete
  10. Such a cute idea - I love both of your linkups this week

    Thanks for linking up!

    Sarah @ A Cat-Like Curiosity

    ReplyDelete
  11. Now that's a good idea! I bet it would work with Christmas tree ornaments too! You are so clever, girl!!!

    Wishing you a terrific week… :)

    hugs x
    Crystelle
    Crystelle Boutique

    ReplyDelete
  12. I need to do this, my Easter bits are so disorganised!

    ReplyDelete
  13. Very creative to store your Easter goodies like that ! Thank you for sharing at our ALL MY BLOGGY FRIENDS party :-)

    ReplyDelete
  14. So creative........Thank you for sharing with the Clever Chicks Blog Hop this week; I hope you’ll join us again!


    Cheers,
    Kathy Shea Mormino

    The Chicken Chick

    http://www.The-Chicken-Chick.com


    ReplyDelete
  15. What a great idea! I usually just toss it all in a box! Love that you have individual little egg pockets..
    Thanks for sharing with the Pink Hippo Party~
    xoxo
    Amie @ Pinkapotamus

    ReplyDelete

Post a Comment

Komentari su više nego dobrodošli! Your comments are very very welcome!