Torta od pelena / Diaper cake

Diaper cake
Torta od pelena za malu Gretu!
Diaper cake for baby Greta!

Tortu od pelena nisam nikad prije radila, malo sam gledala na Internetu, 
malo sam razmišljala kako bih je ukrasila, kolika bi trebala biti...

I have never made a diaper cake before, I searched Internet a bit,
I was thinking how to decorate it, how big it should be...


Za početak, kupila sam pelene i to u kartonskoj kutiji - 100 komada.
Od tog kartona sam izrezala krug i tubu, zaljepila ih jedno za drugo, 
kako je prikazano na slici.

For start, I bought some diapers, in a cardboard box, 100 pieces.
Out of that cardboard, I cut this large circle and a tube,
glued it to each other, as shown on the photo.


U dm-u sam kupila pelene ( ma slici je samo jedno pakiranje, ali ima 2 u kutiji), 
duplo pakiranje vlažnih maramica, čestitka, šampon, boca, krema za lice, lonsion za tijelo, češalj i četka, sapun, štapići za uši, ovaj cvjetić za zube.
U Kik-u sam kupila ukrasne trake, papir za zamatanje, ukrasne štipalice, patkice (nisu ovdje prikazane).
Slova i traku za slova sam imala otprije, a kako su slova nastala možete pogledati OVDJE!

I went to the drug store and bought diapers 
(there is only 1 package of diapers shown on this photo, but there are 2 in a box), 
double packaging of baby wipes, card, shampoo, bottle, baby cream, body lotion, comb and brush, soap, cosmetic ear sticks, this plastic flower for teeths.
Then I bought matching ribbons, wrapping paper, decorative clips, ducks for the bath (not shown here).
I had personalized letters and its ribbon from earlier, you can see how I made them HERE!


 Tortu sam počela slagati tako da sam zarolala dvije pelene zajedno 
i zaljepila ih krep-trakom (onom što se koristi kod bojanja zidova) 
jer se ona lako skida pa se pelena pritom neće poderati.

I rolled 2 diapers together and sticked them with crepe tape
(the one that we all use when we paint walls)
because it comes off easily and won't tear the diaper.

Napravila sam dva kruga od pelena na ovaj način.
I assambled 2 circles this way.


Tada sam vanjski krug omotala pelenama položenima vodoravno,
učvrstila ih sve skupa sam trakom na koju su prišivena slova.
Taku sam sa zadnje strane zavezala u mašnu.
Višak kartona sam odrezala škarama.

I layed diapers horizontally to the outer cirle of diapers,
tied them all with  ribbon that has letters attached  to it.
I also tied the ribbon at the back to secure diapers.
I cut off the excess of cardboard.

I to je prvi kat torte.
(Trebat će vam još jedan par ruku da pomogne držati pelene.)
So, this is first layer of diaper cake.
(You will need some help with holding diapers in place.)



Drugi kat sam započela tako da sam omotala tubu pelenama, 
postavljene sa slikicama prama dolje, zavezala ih vrpcom.
Uz pelene sam položila šampon, bocu, losion za tijelo (sa zadnje strane), 
a između njih 2 zarolane pelene.
Na to opet jedan red vodoravno položenih pelena koje se preklapaju.
Sve skupa sam učvrstila trakom koju sam na stražnjoj strani zavezala u mašnu.

I started second layer by wrapping the tube with diapers (waist down),
tied them with the ribbon.
Then I  assambled shampoo, bottle, body lotion (at the back),
and between them 2 rolled diapers.
Then comes another circle of horizontal layed diapers that overlap each other.
Everything is secured with the ribbon, tied into bow at the back.

Odrezala sam višak tube.
I cut off the excess of tube.


 U tubu sam umetnula jedno pakiranje vlažnih maramica.

I put one package of baby wipes inside of tube.


 Drugo pakiranje sam upakirala u ukrasni papir i zavezala mašnom.

Second package of baby wipes I wrapped into yellow paper and tied with ribbon.




















Ovo je čestitka koju sam kupila, jako mi se sviđa i tekst i dizajn.

This is a card, I love both its design and text.



Sad je krenula ukrašavanje;
dodala sam češljić i četku, cvjetić za zube, patkice...
Cvjetić sam učvrstila vrpcom, a patkicama sam oko vrata zavezala dulju tanku srebrenu žicu (za izradu nakita), koju sam umetnula u zarolanu pelenu da patkica ne ispadne.

Time to decorate;
I added comb and brush, flower for teeth, little ducks...
I secured flower with ribbon, but I had to use thin silver wire (for jewelry making) to secure the ducks, I tied longer piece od wire around its neck and stuffed it into rolled diaper so duck can not fall off.




Štapiće za uši sam također zavezala tankom žicom koju sam umetnula u pelenu,
ali sam ih i malo ukrasila trakicom :)
I also secured cosmetic ear sticks with wire, 
but I added some ribbon, too, just for show off :)


Ovo je pogled odostraga, obje su vrpce svezane u mašne.
Izgleda kao da se torta nakrivila, ali nije.

This is a view from behind, you can see how both ribbons are tied into bows.
It looks like diaper cake is crooked, but it wasn't.




Na ovoj slici se vidi da sam dodala s jedne strane kremu za lice, a sa druge strane sapun.

You can see on this photo that I added baby cream form one side, 
and a soap from opposite side of the cake.


Na kraju sam dodala čestitku,
nju sam zakačila ukrasnom štipalicom.

I added a card at the end,
it was attached with decorative clip.




Ovo mi je bio jedan od dražih uradaka,
pomagala su mi djeca,
cijelo vrijeme smo se smijali dok smo pokušavali "zauzdati" tvrdoglave pelene :)
Torta je ispala prilično velika i teška,
ali se trud sasvim isplatio!

This is one of my favorite projects,
My kids helped me out,
we had some much fun while trying to "curb" stubborn diapers :)
This diaper cake turned out so big and heavy,
but it was sooo worth it!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This diaper cake was featured at:


Visit thecsiproject.com

Thank you!!

Comments

  1. Ana ovo je predivno,pa ti si velemajstor,ko se ne bi odusevio ovakvom tortom!!!

    ReplyDelete
  2. Greta još ni ne znam za sebe, njenim roditeljima se jako svidilo, a čini mi se da sam ja najnajnajoduševljenija jer je ispalo točno kako sam si zamislila! ismijala sam se sa svojom djecom/pomagačima dok smo je radili, treba to sve i držati da ne padne :D

    ReplyDelete
  3. Hy Ana !Here in Romania I've never seen something like that but it's a beautifull idea and it sure does a beautifull gift for the baby's mother.Hugs, Cristina

    ReplyDelete
  4. Draga Ana, ovo ti je ispalo fantastično, odličan poklon!!! <3 Svaka čast na ukrašavanju imala si pravi tim za to ;)

    ReplyDelete
  5. Predivna je, i ja bih pozeljela da ju dobijem:) Cestitam svima na savrseno kreiranoj torti!

    ReplyDelete
  6. hvala, cure! nije bilo teško za napraviti, samo u jednom momentu je trebalo par ruka više za pridržavanje. svi smo jaaako zadovoljni, a Greta će je vidjeti na slici kad naraste, vjerovatno će ovih dana i potrošiti sve te pelene :)

    ReplyDelete
  7. Divnooo,sjajan poklon kao pomoc za bebca za njegove prve dane.Stvarno ti je super ispala a meni se posebno svidja sto nije roze ili plava jer to svi prave....ma odusevljena sam.Svaka cast! :)))

    ReplyDelete
  8. Dakle,prevazišla si sve do sada urađeno,jer je ovo baš kreacija od srca i sa ljubavlju rađena i to za jednu bitnu malu dušicu koja će svojim postojanjem da vam još malo ulepša život...U svakom detalju se to vidi.Bravo,Ana i družino!!:)

    ReplyDelete
  9. hvala vam! i ja i "družina" smo zadovoljni ishodom :)
    da sam napravila rozu, bilo bi mi malo lakše jer rozih (ili plavih) stvarčica za bebe ima koliko hoćeš, ali ja sam se baš tvrdoglavo odlučila za žuto-zelenu kombinaciju i jedva sam našla ove stvari na slikama.
    hvala na pohvalama!

    ReplyDelete
  10. super ideja za poklon! a da je super izvedena to ne treba niti komentirati :) jako slatko!

    ReplyDelete
    Replies
    1. i zaboravih spomenut da imaš nagradicu kod mene :)

      Delete
  11. Divno si ju obogatila potrebitim stvarima ..Odlično si ju napravila:))Imaš nagradicu kod mene!

    ReplyDelete
  12. I don't know how you managed to carry such a large cake, but I'm sure you had lots of fun making it with the kids! I love the little ducks (yay for bathtime fun!) and the details, like the sweet ribbon around the cotton sticks. Oh, and the card looks smashing!

    ReplyDelete
  13. Divno! Ove torte od pelena su nešto najbolje što sam videla u poslednje vreme, jer pružaju mnogo mogućnosti. Prvo da se pokloni nešto što je zaista potrebno, a isto tako, i da izgleda uvek drugačije i lepo.

    ReplyDelete
  14. Divna ideja mama ce se obradovati najvise .
    Svidja mi se i boja odgovara i djecaku i djevojcici .
    imas nagradu kod mene

    veliki pozdrav

    ReplyDelete
  15. da, sa pelenama se stvarno može puno toga napraviti, ili u formi ovakve torte ili čak vjenčića za vrata. Samo što se u torti može ugurati mnoštvo stvarčica koje će roditeljima biti od pomoći.
    a što se etiče boje, da sam išla na rozu varijantu mogla sam naći puno više stvari/ukrasa, ali ja sam si zamislila ovu kombinaciju i niti jednu više! :))
    hvala, cure!

    ReplyDelete
  16. Divno ana sto si dala tut za ovaj lep poklon.Bas sam se pitala kako se pravi ali nisam imala nijednu bebu da bih trazila po netu.Ali bice bebe u familiji ,pa hvala za tutic.Veliki zagrljaj:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. biti će beba, ne boj se :))
      meni je ovo prva takva torta, izgleda da se svima sviđa ideja

      Delete
  17. Nicely done,i have seen several of these and always wonder how they were done!Now I know!
    Living F.A.B.ulously on Purpose

    ReplyDelete
  18. Ana this turned out so fabulous!!!
    I've never made a diaper cake ( and always wanted to - isn't that a strange longing to have lol ? )
    XOX

    ReplyDelete
  19. Ovo je tako neodoljivo i slatko!! Ako se usudim probati ću je napraviti jer uskoro stiže beba mom dobrom prijatelju... poklon je stvarno super i što je najbitnije, jako je koristan :)

    ReplyDelete
  20. nemaš se što misliti, nije uopće komplicirano! a sve možeš nabaviti u jednom ili 2 dućana :)

    ReplyDelete
  21. adorable! thanks for the tutorial!

    ReplyDelete
  22. A totally cool idea!! You have a wonderful blog!! I'm your newest GFC follower from the “Get Crafty Friday” blog hop - this is my blog if you wanted to follow back: godsgrowinggarden.com
    Thanks
    Angie

    ReplyDelete
  23. Such a cute idea, Ana! I love the colors too :) Thanks so much for joining us at last week's All my Bloggy Friends .... We look forward to seeing what you share this week!

    ReplyDelete
  24. Hi Ana, I so love Greta's Diaper cake!! I'll be featuring you this week @ Inspire Me Fridays...thank you so much for sharing this!
    hugs

    ReplyDelete
  25. What an AMAZING cake !!
    I've never seen such beautiful and creative cake - you are sooooooooo talented

    ReplyDelete
  26. What a clever idea, it turned out super cute! Everything you need when having a baby is right there!!! Thank you for linking up at Sweet Inspiration!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Komentari su više nego dobrodošli! Your comments are very very welcome!