četvrtak, 20. lipnja 2013.

Kit za Karla / Whale Pillow

Whale Pillow

Još jedan morski uradak,
ovaj put mali kit. Za velikog Karla.

Another marine-themed pillow,
this time it is a little whale. For a big boy Karlo.




Sliku sam isto pronašla na internetu,
kao i prethodnu hobotnicu,
malo sam je prilagodila dimenzijama jastučnice.

I found this whale image on internet,
just like the octopus I have already shown to you,
I modified it a little bit to fit the pillow dimensions.




Kit ima crnu pucu (botun, gumb, dugme) kao oko.

Whale has a black button as an eye.




Kad sam sređivala slike za ovaj post,
postalo mi je jasno da sam ipak trebala jastučnicu i opeglati.
Uživo mi nije izgledalo ovako zgužvano :)

When I got to edit these photos,
I realised that I should have ironed this pillow case.
It didn't seem so wrinkled in person :)
Oh, well...



Broj komentara: 15:

  1. Pravo vrijeme za morske motive, i ja sam si napravila jedan kit- privjesak :) Majstorica si, šta da kažem, biti će super na njemu spavati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nadam se da ga botun neće žuljati :)
      hvala ti na komplimentu,daleko sam ja od majstorice :) ali još ću vježbati :D

      Izbriši
  2. Što mi staješ na muku? Jastučnica je super, ali podsećaš me da i ja treba da ispeglam gomilu veša.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kakvo peglanje po ovakvoj vrućini? ništa do jeseni :)

      Izbriši
    2. Slažem se! :)))
      Ana, ne znam šta je bolje : da li hobotnice ili kit,...stvarno je mnogoooo dobro. Svaka čast !!!

      Izbriši
  3. Odlična je i ova jastučnica! Jako mi se sviđa dezen tkanine kod slova, ja odavno tražim takvu ali još uvijek nisam našla.

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš je slatko! I super uredno :) Blago se Karlu :D

    OdgovoriIzbriši
  5. hvala, cure! baš mi je drago da ste "morski" tipovi :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlična jastučnica!! Te jastični ce su samopeglajuće.Kad se uvuče jastuk nema više gužvi!;)
    I ja imam anegdotu oko peglanja..ili možda nekoliko anegdota..
    Sin:...javi mi kad budeš uključila peglu,da odaberem nekoliko majica sa gomile za peglanje..
    Muž:Gde ti je produžni kabl? Ja:Otkud meni kabl??? Pa kako peglaš??? Ja ne peglam!! (Ovo su slušali majstori koji su nešto montirali..;))
    :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hmmmm, to mi tako poznato zvuči, samo ne znam odakle haha :D

      Izbriši
    2. Hahahahah... ovo mi zvuči jako poznatooo!! Peglam samo kada me muka natera, a i tada gunđam sve vreme i gledam da što pre nađem izgovor da spakujem peglu. :)))

      Izbriši
  7. Prelepo draga! Ti baš umeš sa tkaninama, sve što uradiš izgleda fenomenalno, ako iz radnje... Ma ne, bolje. :))

    OdgovoriIzbriši
  8. Kao i uvek, odlican posao koji tako divno i izgleda. Divim ti se strpljenju za opsivanje tih slova...

    OdgovoriIzbriši
  9. Koja si ti majstorica, majko mila!!!

    OdgovoriIzbriši

Komentari su više nego dobrodošli! Your comments are very very welcome!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...