Liebster Blog Award - nagradica od Bitchy :)

Ovu sam nagradu dobila prošlog tjedna, ali nikako nisam smogla odgovoriti,
moje isprike dragoj Bitchy.
I hvala ti na nagradi!
Razlog moje prezauzetosti ću vam opisati i zorno pokazati u slijedećem postu.

Liebster Blog Award podrazumijeva pisanje o 11 činjenica o sebi.
Nedavno sam se "ogolilia" pred vama pisajući o činjeničnom stanju, 
tako da ću vas preusmjeriti na OVAJ post.

A sad slijede odgovori na njena pitanja:



1. Što dan čini idealnim?
Kiša, jaka bura, pun kamin drva, topla soba, svi na broju, nema obaveza, kruh se u pečnici peče, zaključana vrata.
2. U koga si bila zaljubljena u osnovnoj školi?
U jednog dečka 2 godine starijeg, pisali smo si šifrirana pisma, slali po zajedničkoj prijateljici. Koje je to doba bilo! Napetost, isčekivanje „što piše, što ću ja napisati“...
Ja uopće ne znam da li su moje cure napisale ikome ljubavno pismo (dakle, ne računa se SMS), znam da poštom nisu ništa dobile. A ja imam par kutija od cipela pisamaca, čuvam ih za stare dane, da imam što čitati :)
3. Koja ti je bila najdraža priča kad si bila mala?
Snjeguljica i 7 patuljaka. Vjerovatno zato jer sam joj bila slična; kosa kao ebanovina, lice bijelo kao snijeg, usne crvene kao krv :D
Sjećam se da su nas mama i teta vodile u kino pogledati taj crtani; ja još nisam išla u školu, a brat, bratić i sestrična su bili još manji. Kad se pojavila vještica, njih troje su uglas vrištali, nastao je pravi kaos; plač, vika, otimanje iz krila, bježanje :)  Bili smo zamoljeni napustiti dvoranu, šmrc... I nikad nisam pogledala taj crtani do kraja. Mislim si kupiti taj DVD da u miru pogledam crtani od početka do kraja.

Inače, prije par godina sam svojoj kćeri sašila kostim Snjeguljice:


A kad je bila skroz mala kupila sam i ovo:


4. Da možeš birati, živjela bi u...?
Lici. Oko mene zelenilo, friški zrak, posebno ukusna voda, divota!
5. Kad ti je zadnji put bilo neugodno?
Kad sam zadnji put bila na primanju roditelja u školi. A dobro mi je rekla prijateljica:“Ja uvijek prije popijem tabletu za smirenje.“
6. Što kažeš samoj sebi da se utješiš kad se osjećaš loše?
„Proći će.“ I prođe, stvarno.
7. Da radiš u cirkusu, koji bi posao obavljala?
Hmmm... Gutati mačeve ne bih mogla, pretpostavljam. Voziti monocikl, isto tako. Krotiti lavove, ne vjerujem jer ne mogu ni mačku doma obuzdati. Hodati po žici sigurno ne bih mogla jer imam problem sa visinom. Bacanje po trapezu, ništa od toga. Biti klaun, hm, teško. Ja bih, vjerovatno, bila onaj lik što sastavlja redoslijed točki, što iza zastora viče „ ajmo, sad konji, ajmo, pali svjetlo, pripremite lavove“, koji lijepi plakate po stablima i viče na razglas „večeras samo u vašem gradu“. Možda bi radila i na blagajni i prodavala šećernu vunu i kokice.
8. Što ti je od odjeće, obuće ili modnih dodataka neizmjerno ružno, a ljudi to masovno nose?
Ove uske traperice sa plitkim turom! Ne mogu shvatiti što je tu privlačno. Prvo, ne stoji to baš svakome. Drugo, nije praktično. Treće, di su nestale normalne traperice? Čak i Levi's-ovi modeli nisu kao nekad! Jedva čekam da se opet preokrene moda i da moje cure napokon kupe boot cut traperice, a da ne plaču da je to preširoko, da ja pojma nemam, da to nitko više ne nosi, da je to iz prošlog stoljeća itd.
9. Najdraža boja laka za nokte?
Ne lakiram nokte uopće. Ali da lakiram, to bi bio crveni lak.
10. Da se natječeš u Survivoru, koliko bi daleko stigla?
Ne znam točno, ali znam da nisam gadljiva, mogu svašta jesti. Mogu uloviti poneke životinje za jelo, mogu ih i pripremiti, znam hodati bosa, skakati po kamenjima, čak zapaliti vatru.
11. Minus 10 ili plus 40?
Minus 10. Živim i radim na plus 40 i to mi nije nimalo zabavno u kombinaciji jedno sa drugim. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nagradu dalje proslijeđujem svima koji se žele igrati.
Odgovorite na ova Bitchy-na pitanja, baš me zanimaju odgovori!

Puno pozdrava svima 


Comments

  1. hehhe baš si me nasmijala sa radom u cirkusu..
    zanimljiva pitanja, preuzet ću ih ja, volim se igrati iako ponekad nemam vremena za to i igrala sam već tu igru ali ne sa tim pitanjima :D
    Sljedeći post ću se osvrnuti i na pitanja :D
    Puno te pozdravljam i želim ugodnu večer..lp

    ReplyDelete
  2. I ja mislim da bi cirkuske predstave s tobom u ekipi bile još zabavnije..;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. I molim te lepo, pa ko bi bolje od tebe radio kostime za cirkus???!!!!??!

      Delete
    2. čuj, ako te budu kući tvoji ljutili, a i mene moji, pobjeći ćemo i osnovati svoj vlastiti cirkus - ja sam već napisala što bih mogla raditi, ti ćeš se uhvatiti onog zabavnog dijela, kostime ćemo zajedno sašiti - i uživati do penzije! onda ćemo se vratiti :)

      Delete
  3. Svi na broju i pecenje pogace-OMILJENO!

    ReplyDelete

Post a Comment

Komentari su više nego dobrodošli! Your comments are very very welcome!