četvrtak, 25. rujna 2014.

Zucchini Bread / Kruh od tikvica

kruh od tikvica
Zucchini Bread


Ovo mi je jedan od najdražih recepata, zaista.
Otkrila sam ga prošlo ljeto,
kad smo imali nevjerovatan urod tikvica u vrtu.
Ove godine je bilo dosta slabije,
ali sam svejedno uspjela ga napraviti par puta.





Ne bih ga čak ni nazvala kruhom,
više me podsjeća na kolač;
mirisan je, mekan, sočan
i vrlo jednostavan.



Potrebno je:
3 jaja
1 šalica ulja
2 šalice šećera (u prahu ili običnog, svejedno)
2 šalice naribanih tikvica
3 šalice brašna
1 šalica nasjeckanih oraha
3 žličice ekstrakta vanilije
3 žličice cimeta
1 žličica praška za pecivo
malo soli




Sve se redom dodaje u zdjelu i miksa.
Smjesa je malo gušća od biskvita za kolače
i malo rjeđa od tijesta za kruh.

Od ovih sastojaka dobije se dovoljno za 2 krušna kalupa.
Smjesa se ne može baš izliti,
koristite žlicu da je rasporedite u kalup.



Ja nisam stavljala cimet jer mi je miris vanilije dostatan.

Peći na 180 °C.




Ostaviti da se ohladi u kalupu,
pa onda izvaditi i izrezati.

Kad se reže vruć, dosta se mrvi.




Jednom sam  smanjila šećer na 1,5 šalicu i opet je bio odličan.
Drugi put sam stavila  3 šalice naribanih tikvica 
(jer su 2 šalice otprilike jednake srednje velikoj tikvici, 
a pošto sam načela jednu veću, stavila sam sve što sam imala)
i opet je ispalo izvrsno!

Dakle, ne može nikako ispasti loše :)




 Moji jako vole ovaj kruh/kolač tako da ga brzo nestane.
Htjela sam ga probati malo ispeći u tosteru za doručak,
ali do sada nisam naišla na jedan komad koji bi "prenoćio" kod nas :)





Ne sjećam se više gdje sam naišla na ovaj recept,
pa ću podjeliti neke koje sam poslije našla, 
a vrlo su slični:




Dobar tek!




Broj komentara: 7:

  1. Ovo ću isprobati, javljam utiske!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovaj kruh baš privlači da ga se napravi a kako volim tikvice morat ću i ja da probam :D pozz

    OdgovoriIzbriši
  3. Obožavam tikvice, a ovaj kruh izgleda fenomenalno, ovo svakako moram isprobati.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ana, hvala za recept. Izgleda prelepo i sigurno je divnog ukusa. Već razmišljam o hrono varijanti, jer sam na toj ishrani, a porodici je svejedno.

    OdgovoriIzbriši
  5. probajte, cure, nećete zažaliti, jako je mirisan i sočan!
    i javite kako vam se sviđa!

    OdgovoriIzbriši
  6. Imam gomilu tikvica i sad je ovaj kolač došao na red. I mene podseća na kolač više nego na hleb.

    OdgovoriIzbriši

Komentari su više nego dobrodošli! Your comments are very very welcome!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...