Advent Wreath decorated with dried oranges and cinnamon sticks

Advent Wreath decorated with dried oranges and cinnamon sticks

 
Pozdrav svima!
Kao i obično, Advent me svake godine iznova iznenadi.
Čini mi se da svake godine dolazi sve ranije i ranije.
Ovaj vjenčić sam napravila tek danas,
doslovno pet do dvanaest ;)
 
Hello, there!
As usual, Advent time seems to surprise me over and over again.
It looks like it arrives earlier every year.
I have made this wreath/corolla today,
literally in the last minute before Sunday dinner :)
 
 
 
 
 
Ideju za ukrašavanje osušenim narančama sam imala već neko vrijeme,
čak sam i naranče osušila prije par dana
(naranče izrezati na ploške,
posložiti na pleh na papir za pečenje,
staviti u pećnicu zagrijanu na 100°C
i peći/sušiti 4 sata),
ali sam vjenčić je bio gotov netom prije ručka.
 
I got this idea of decorating for a while now,
I had even dried the oranges couple of days ago
(slice the oranges,
lay on baking paper,
insert in preheated oven at 100 °C,
bake/dry for 4 hours),
but the wreath itself was made just today.
 




 
 
Koristila sam se borovicom (smrikom) sa bobicama, borom,
kaduljom, uz koju grančicu hrasta crnike sa žirovima
(i još neko zelenilo kojem ne znam ime).
Za dekor, osim naranči i cimeta, zalijepila sam nekoliko badema
i malih borovih češera koje sam izbjeljivala prije par godina - link.
 
I used common juniper with berries, pine,
sage, couple of oak branches with acorns
(and some greenery I don't know name of).
As decor, beside oranges and cinnamon, I glued few almonds
and little pine scones I had bleached couple of years ago - link.
 
 



 
 
 
Napraviti zelenu bazu za vjenčić nije teško,
više o tome sam pisala prošle godine - link.
 
Making greenery base for wreath is not hard at all,
I have written about it last year - link.
 
 
 
 


Jeste li i vi kasnili sa vjenčićem, kao ja?
Ili je sve bilo isplanirano i ukrašeno danima prije?
Bilo kako bilo,
sad je vrijeme za uživanje u vjenčiću.
Ove godine, naš vjenčić ima i fantastičan miris!!
Naranče i cimet, mmmm ---
 
 
 
Are you being late with Advent wreat, just like me?
Or have you planned and decorated on time?
No matter what,
now is the time to enjoy your wreath.
This year, our wreath has amazing fragnance, too!!
Oranges and cinnamon, mmmm----
 
 
CARPE DIEM, EVERYONE!
 


Comments

Post a Comment

Komentari su više nego dobrodošli! Your comments are very very welcome!