Morska sol sa ružmarinom i limunom / Rosemary & Lemon Sea Salt

Morska sol sa ružmarinom i limunom

Prije par dana sam slučajno svratila do prijatelja koji su obrezivali svoje grmove ružmarina.
Mlade mirisne grančice - kakva je šteta baciti ih na kompost!
Kako ih iskoristiti? Što napraviti?
Vjenčić?
Hmmm....
 
I, da skratim priču,
kući sam se vratila sa prilično velikom kartonskom kutijom nakrcanom ružmarinom.



Odlučila sam morsku sol oplemeniti ružmarinom,
prema receptu koji sam vidjela prije par mjeseci na Pinterestu 
i koji je na mojoj "to do" listi.
Link do orginalnog recepta - OVDJE.




Čim sam došla kući, ružmarin sam oprala u vodi 
i stavila na čistu plahtu na balkon da se prosuši.
To ne piše u orginalnom receptu, gospođa se služila ružmarinom kupljenom u vrećici.
Ja sam se odlučila na pranje radi eventualne prašine i zemlje po listovima.
Navečer sam ružmarin unijela u kuću i skidala listiće sa grana.
Kako je sve mirisalo!

U receptu piše da još treba krupna morska sol, limunova korica i košer sol.
Ne znam točno što je košer sol, ali točno znam da je doma nemam,
pa sam je odlučila zamjeniti sa sitnom morskom soli.
Također nisam imala svježeg neprskanog limuna,
pa sam iskoristila svoje zamrznute zalihe korice domaćeg limuna.
U svakoj kockici se nalazi korica jednog limuna.



Recept sam malčice prilagodila svojim ukusima:
u multipraktik sam stavila 1 čašu ružmarina, 1 čašu sitne morske soli i koricu 1 limuna
i miksala minutu, dvije da se svi sastojci povežu.




Gotova smjesa je na dodir vlažna,
listići su se dobro usitnili.




Smjesu sam prebacila u posudu gdje sam dodala još 2 šalice krupne morske soli
i rukom promiješala...



... pa stavila na papir za pečenje i u pećnicu ugrijanu na 150°C 1 sat.

Nakon 30 minuta se preporučuje sol malo promješati da se što ravnomjernije prosuši.




Ohlađenu sol treba staviti u posudu koja dobro "dihta".




Rok korištenja je neograničen!




Moja preporuka:

krumpire oguliti,
izrezati na četvrtine,
zauljiti i posoliti morskom soli sa ružmarinom i limunom,
peći na 200°C,
uživati u mirisu,
otvoriti prozore da i susjedi malo "čuju" :)





Comments

  1. mmm.... kako ovo sve lijepo izgeda, zamirisalo je čak i ovdje u Sarajevu! :))

    ReplyDelete
  2. Ovo cu probati, imam svoj ruzmarin :)

    ReplyDelete
  3. Ma, zamirisa do Zemuna...:)))
    Znači...danas na pijacu po ruzmarin...samo mi pos'o praviš :)))))

    ReplyDelete
  4. Pa, genijalno...Probala bih da napravim malo, imam ruzmarin u saksiji, ali mi je problem limun, ne bih ovaj kupovni pošto ide korica...Smisliću već nešto ;) Morsku so inače koristimo svakodnevno...ali nisam nikad čula za limun kao začin preko krompira. A pošto ja volim limun u sve da trpam, ovo mi baš zamirisalo..uh..

    ReplyDelete
  5. Mmmmmm...miriše čak dovde, divota. Ako nabavim svež ruzmarin, obavezno ću da napravim. Hvala za recept draga!! :*

    ReplyDelete
  6. probajte napraviti, cure, čitava kuća miriše danima!
    u orginalnom receptu ne spominje se organski limun, ali ja inače ne koristim koricu od kupovnih limuna, nego iz provjerenih izvora. valjda je isto i sa ružmarinom.
    a i nije neki posao, brzo to sve skupa ide, samo sam ja povećala količine pošto sam imala dosta ružmarina.
    kod pečenja, aroma ružmarina prevladava, a količina začina ovisi o ukusu. ja sam počela sa prstohvatom, pa to povećavam svaki slijedeći put da vidim koliko mogu stavljati. a taman kad to shvatim, potrošiti ću sve što sam napravila :)

    ReplyDelete
  7. Ovo je bas tipican mediteranski recept,predivno,i ja bih volela ovo da probam :)

    ReplyDelete
  8. Super su mi te aromatizirane soli iako nisam ljubitelj ružmarina u hrani! Volim njegov miris, ali okus mi nekako nije sjeo! Zato bi ovu sol definitivno koristila u kupki, jednog dana kad budem imala veeeliku kadu, a ne tuš kabinu! ;) Osim toga, vidim tamo na slici da more viri i jako sam ljubomorna! ;)

    ReplyDelete
  9. www.fantea.net

    Ovo je super ideja! Ližem prste od same pomisli na peče krumpire s ovom soli! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Komentari su više nego dobrodošli! Your comments are very very welcome!