Kaktus, jastučić za pribadače / Cactus Pin Cushion


Cactus Pin Cushion

Koji gušt mi je bio napraviti ovaj kaktus!

I really enjoyed making this cactus!

I was inspired by THIS
http://planb.annaevers.com/en/cactus-de-alfileres/ 



Prvo sam napravila kroj od papira, pa izrezala 2 kaktusića zelene boje.

First I made a papar pattern, then cut out 2 pieces of green fabric.



Lijepo prošiti po označenoj crti.
Gdjegod je ovako zaobljeno, malo se treba zarezati škarama rub, 
da  materijal ne zateže kad se preokrene.

Sew along the line.
Wherever the line is so curved, it is better to cut of the edge,
so the fabric doesn't tighten later on.



Kaktus se preokrene pažljivo, 
napuni se punilom za jastuke prilično čvrsto.

Turn over the cactus,
stuff with pillow filling pretty tight.



Zatim ćete trebati :
  • jednu limenku - presprejanu akrilnim sprejem u željenoj boji 2 puta
  • kartonsku rolu od toaletnog papira
  • malo kartona ( izrezati 2 kruga veličine otvora limenke)
  • ljepilo
You will need next:
  • one can - spreyed twice with acrylic sprey in desired color
  • one cardboard roll of toilet paper
  • little bit of cardboard (cut 2 circles sized of can opening)
  • glue


Jedan kartonski krugić mora imati izrezanu sredinu.
Po njemu izrezati smeđu tkaninu.

One cardboard circle should have a hole in the middle.
Cut brown fabric according to it.



Smeđi materijal se zatim zaljepi za karton, ostaci ruba se prasavinu prema unutra i također zalijepe.

You should glue the brown fabric to the cardboard, fold the remains of the edges inwards and also paste it.



Sada se kroz rupicu ugura donji dio kaktusa.

Now, stuff the bottom part of the cactus through the hole.

( Na ovoj slici je dokumentirano kako jedan dječak marljivo piše domaći rad dok mu se mama igra :)
(You can see on this photo how a certain little boy is working hard on his homework while his Mom is playing around :)



Svi slojevi materijal se trebaju zalijepiti za karton.

Glue all layers of material to the cardboard.



Onaj drugi kartonski krugić se zaljepi za rolu i stavi u limenku.
Na njega se sad zaljepi kaktus sa postoljem.

The other cardboard circle is glued to the roll and place inside of the can.
Glue the cactus with its stand to it.



Sad se kaktusu trebaju dodati bodlje, odnosno pribadače ili igle.

Now it is time to add some spines to this cactus, pins or needles.




Sretno bockanje!
Have a great time pinning!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This cactus was featured at:

Made in a Day

One Artsy Mama
 
Thank you !!

http://thecsiproject.com/2013/11/06/time-to-link-up-for-the-fall-sewing-challenge/#axzz2jyWskCod

Comments

  1. Fantastično urađeno..zbogom monotonim jstučićima za iglice...One su sada na pravom mestu!!;)

    ReplyDelete
  2. hvala ti, sandra :)
    kaktus mi je baš fora, čak se i djeci sviđa. dosad nisam imala vertikalni jastučić :) doduše, prije puno godina sam si napravila jastučić u obliku srca koji je još uvijek u funkciji. jastučića nikad dosta haha

    ReplyDelete
  3. odlično... i ja sam si napravila slično ali nije kaktus nego samo loptica :)

    ReplyDelete
  4. Super su kaktusi! Odlicna ideja.

    Hvala ti sto si ucestvovala u izazovu i srecno! :)

    Pozdrav
    Vanja

    ReplyDelete
  5. Ana, presladak je. Napravila si saguaro kaktus koji je poznat po tome što ima dosta vode i što cveta jednom u mnogo godina. Pošto ja volim kaktuse i imam ih dosta, kontaktiram sa kaktusarima i rekli su mi da nikome u Srbiji još nije procvetao, a najstariji primerak ima 15 godina.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja ti, Nataša, nisam ni znala ni koji kaktus radim niti da li takav postoji, ali mi je bio u glavi već godinama, od pustih kaubojskih filmova :) a kad sam naletila na post koji sam spomenula gore, jednostavno sam ga morala napraviti!
      što misliš, hoće li ovaj moj procvjetati? :DDD

      Delete
    2. Naravno, nema mu druge nego da procveta! Pored ovakvih žena, bolje mu je da se ne inati, nego da odmah pusti cvet.

      Delete
  6. Hi, hi, kako je sladak! Svaka cast za trud. Ima tu da se radi, nije da nema. I hvala ti za ONAKAV kompliment u mom poslednjem tj danasnjem postu!

    ReplyDelete
  7. Ovo mi se mnoooogooo dopada,a pogotovu sto sam ljubitelj kaktusa.Blago vama zene kad umete da sijete :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ..kaže to žena koja svojim prstima čuda stvara... :DDD

      Delete
  8. Oh, this is so fun! I just made a cupcake pincushion, but now I wish I made a cactus!!!

    ReplyDelete
  9. Super super izgleda, totalno me je osvojio:) Što puno znači ka ti kažem da baš ne volim kaktuse, ali ovog bi mogla imati definitivno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. prave kaktuse u kući nemam jer ne bi preživili moju djecu (ili oni njih ?), ali i ovaj bocka :)

      Delete
  10. Wow! Kako originalno, ja ljepsi jastucic za igle nisam vidjela, bas je sladak:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti, biljana! pogledaj i onaj post koji me inspirirao :)

      Delete
  11. I love your cactus: useful but really cute too :)
    MammaNene

    SergerPepper.blogspot.it

    ReplyDelete
  12. What a cute idea! Love it! Thanks for linking up at Made in a Day last week!
    Kim

    ReplyDelete
  13. Congrats! You are being featured tomorrow on Made in a Day!
    Kim

    ReplyDelete
  14. Kaktus je vrhunska ideja za iglice! Oduševljena sam :))

    ReplyDelete
  15. Awesome pincushion!!! Thanks for sharing @ Submarine Sunday!

    Navy Wifey Peters

    ReplyDelete
  16. Kaktus je zakon!
    Osim što je dekorativan, ima i svoju svrhu!
    Super!

    ReplyDelete
  17. Ha ha, an original Carpe Diem again! The pins were made for the sweet cactus cushion!

    ReplyDelete
  18. hehe... fora je.. njemu pribadace bas dobro stoje :)

    ReplyDelete
  19. Dobrih li kaktusića, prekrasni su, super tutorijal.

    ReplyDelete
  20. Bože što je slatko!! Ne znam kako mi je ovo promaklo... <3

    ReplyDelete

Post a Comment

Komentari su više nego dobrodošli! Your comments are very very welcome!