"Esse blog e super cute!!!"

Stigla mi je nagrada od Ljubinke@madebyljubinka !
Hvala ti!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nagrada se dalje mora proslijediti na slijedećih 10 blogova,
a kriteriji ne postoje,
samo je blogersko druženje važno, kaže Ljubinka.
Ja sam odabrala kolegice-blogerice s kojima sam
skoro pa u svakodnevnom kontaktu,
ali i neka nova lica:
 
 1. Marinica - moja mala ljetna radionica
2. Marija - tousled day
3. Iskrica - Smilje, art by heart
4. Dobri duh - Art and design by Good Ghost
5. Nely - Blue Hortensia
6. Sandra - Ko to tamo
7. Aleksandra - CreaCtive
8. Jovana - Joksi Joy
 9. Mihaela - Meeha Meeha 
 10. Pingkan - Pink's made
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Neki su već dobili ovu nagradu,
neki su već prije dobili neku drugu nagradu od mene,
nema veze, dobrih nagrada nikad dosta ;)
Ako nekoga sa liste ne poznajete, slobodno kliknite na link,
mogu se vidjeti prekrasne stvari !


 

Comments

Post a Comment

Komentari su više nego dobrodošli! Your comments are very very welcome!