Čokoladne okruglice / Chocolate Truffles

Chocolate Truffles made of cake leftovers

Vrlo brz i jednostavan desert napravljen od ostataka biskvita!

Very simple and quick dessert made out of leftovers!



Nedavno sam radila tortu u obliku leptira, 
koju možete vidjeti OVDJE.
Ostalo mi je nešto biskvita kad sam izrezala 
leptirova krila i tijelo, a te ostatke nisam bacila nego sam ih...

I recently made a Butterfly birthday cake,
you can see it HERE.
I had some leftovers when I cut butterfly wings and body
that I didn't want to waiste but...



...razmrvila prstima...

...crumbled it with fingers...



... dodala par rebara otopljene čokolade i malo maslaca...

... added some melt chocolate and some butter...



...smiješala sve skupa u jednoličnu masu...

...mixed all together well...



...napravila kuglice i uvaljala ih u kokosovo brašno.

... formed some truffles and  rolled them in coconut flour.



I izgledom i okusom su me podsjetile na čupavce.
Bile bi još bolje da je u sredini, na primjer, višnja ili lješnjak.

It would be even better if I had some cherry or haselnut 
to wrap with this cake leftovers.
Well, next time ;) ...




Comments

  1. Meni je dobro i ovako! Mljac, mljac, mljac... :)

    ReplyDelete
  2. Prvo mi je palo na pamet što si uspela da od ostatka biskvita smućkaš novu poslasticu,kod nas bi ti ostaci nestali bez traga "u prolazu".I meni liči na čupavce s kokosom..ne smem više da mislim u tom pravcu.pokušavam da "jedem manje";))

    ReplyDelete
  3. Kako doobro!!! Mene inače masu živcira kada mi se sve izlipi sa čokoladom kada radim čupavce, i čini mi se kao da traje cilu vječnost, a braća ih vole... možda je ovo rješenje... ako probam, javim :)))

    ReplyDelete
  4. Njami ,njami...Budući nisam majstor za posebne torte, radim samo one okrugle i četvrtaste te nema otpadaka..Zato imam recept za kuglice ,brzo gotovo,ima ih puno,moji obožavaju...Nikada se nisam sjetila staviti kuglice u ukrasni papirić, baš sam biser:))))

    ReplyDelete
  5. ...da se ne baci...
    ali, već sam se sjetila kako mogu biti bolje ;)

    ReplyDelete
  6. Odlična kombinacija sastojaka :) Jednostavno i vjerujem baš fino... i brzo se pojede :D

    ReplyDelete
  7. Ćupavci malo drukčije...ja ih baš volim:) Lijepo si se to sjetila staviti u crno bijele čašice.

    ReplyDelete

Post a Comment

Komentari su više nego dobrodošli! Your comments are very very welcome!