Ukiseljeni omucalj / Pickled Agretti

Omucalj, osmuhalj, ošmugalj, agretti, salsola soda, fratrova brada

Toliko imena za taj mali grmić!
Već sam spominjala omucalj (kako se kod nas kaže), 
raste u našem vrtu, ali se može naći i divlji na obali mora .
Detaljnije o ovom povrću možete pročitati OVDJE.
Ovako je izgledao u svibnju:


So many names for this little shrub!
I have already mentioned Agretti, it grows in our garden,
 but you can easily find it on the sea shore growing wild, as well.
You can read about it HERE.
This is how it looked like this May:




 Sada izgleda ovako:

This is how it looks now:





 Uskoro će mu doći kraj,
pa ovih dana ga blanširam i zamrzavam u većim količinama,
da se ove zime može jesti sa blitvom.

Naišla sam i na recept za kiseljenje na Coolinarci, 
možete ga pročitati OVDJE ,
vrlo jednostavan:
  • 1/3 alkoholnog octa
  • 2/3 vode
  • papar u zrnu
  • kuhati nekoliko minuta omucalj u mješavini octa i vode, prebaciti u sterilizirane staklenke, zaliti tekućinom u kojoj se kuhao, dodati malo papra u zrnu, zatvoriti
  • konzumirati nakon 2 tjedna 

Its season will be over soon,
so I am preserving it for winter time.
I boil it for a minute only, then let it chill and freeze it,
so we can prepare it with some fresh mangold this winter.

I also found how to pickled it,
you can read about it  HERE,
it is very easy:
  • 1/3 of alcohol vinegar
  • 2/3 water
  • pepper
  • boil Agretti in mixture of vinegar and water for a few minutes only, put it into sterilized jars, pour the water it boiled in,  add some pepper, close the lid
  • try it after 2 weeks



Prvi put ga kiselim,
nadam se da će dobro ispasti,
da se moj muž može hvaliti ;)

I am pickeling it for the first time, 
I hope it turns eadible,
so my husband can brag about it ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~
21.07.2013.
Otvorili smo prvu staklenku - odličan je!
Dogodine radim tonu toga :)

We have opened the first jar - we looove it!
Next year I am going to make ton of it :)




Comments

  1. Morala sam pred spavanje da ti postavim par pitanja i sad si me još više zagolicala. Ja ovo moram da probam pa makar peške sledeće godine došla kod tebe samo zbog ovoga :D

    ReplyDelete
  2. Ov mi povrće nije poznato moram priznati, izgleda da u našim krajevima nije popularno...a ide s blitvom kažeš?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sad, dok se još bere u vrtu, ga kuham sa blitvom. ali i njega i blitve uskoro neće biti, pa omucalj ovih dana blanširam da ga mogu na jesen pripremati sa mladom blitvom.
      ovaj kiseli ćemo jesti kao salatu, kao krastavce, npr.

      Delete
  3. Prvi put vidim!!:( A verujem da je dobro kad se ukiseli..

    ReplyDelete
  4. ovo je povrće koje se vraća "u modu", može ga se naći i na tržnicama, ali u manjim količinama jer se ipak ne uzgaja na veliko. raste i uz more, kažu mnogi da je puno aromatičniji kad ga oplahuje more ili kad se zalijeva (u vrtu) slanom vodom.
    za koji dan ćemo probati kakav je ispao, ali ne može biti loše, kiseljenje omuclja nije nikakva novost.
    inače, doslovno ga svako mjesto drukčije zove; kod nas je omucalj, malo dalje ošmuš, pa rosica (pored svih onim imena koje sam gore nabrojala) itd.

    ReplyDelete
  5. Mislim da to nisam nikad probala... zanimljivih stvari se nađe kod tebe :)

    ReplyDelete
  6. Zanimljivi mi ovi nazivi koje si navela, čak i u Italiji ima puno naziva, zavisi od kraja, ovde kod mene je zovu
    liscari (liskari), ali i agretti i barba di frate (fratrova brada).

    ReplyDelete
  7. Ovo nikada nisam probala, priznajem da sam totalna neznalica i nemam pojma kakav okus ima... ali čim se slaže sa blitvom mora biti nešto aromatično!
    Haha, da se muž može hvaliti:)

    ReplyDelete
  8. I've never heard of it before! Good luck with your recipe, I'm sure it will be delicious!!

    ReplyDelete
  9. Cula sam za Fratrovu bradu, kako rece Fikreta, ali ne mogu da se setim da li ima jos neko ime. Po iygledu, rekla bih da ga ima i kod nas, divlje je, ali ne mogu tacno da tvrdim.

    ReplyDelete
  10. Moja mama ima osmugalj u vrtu i mi ga cesto kuhamo sa tustom, lobodom i stirom te mladim fazoletima i krumpirima na salatu. Nisam ga nikad ovako spremala- za iduce proljece pamtim recept podsto je kod mame osmugalj vec prosao. :-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Komentari su više nego dobrodošli! Your comments are very very welcome!