Imagine


source

Sutra je godišnjica smrti Johna Lennona,
prilika da pokažem jedan jednostavan uradi-sam projekt,
njemu u čast.

Tomorrow is anniversary of John Lennon's death,
opportunity to show you very simple DIY project,
as a tribute to him.
 



Volim njegovu pjesmu Imagine,
oduvijek sam smatrala da bi svijet bio ljepše mjesto
kad bi se mogli ponašati onako kako je on to zamislio.
Na Internetu sam slučajno naišla na ovu frazu,
prebacila je u Paint...

I love his song Imagine,
I have always belived that the worl would be a better place
if we could behave the way he had imagined.
I found this phrase on the Internet,
copied it to the Paint...




...izrezala višak i preokrenula tekst....

...croped the excess and fliped the text horizontally...




...pa ga prekopirala u Word,
da vidim točno koliki će natpis biti na formatu papira A4.

...and copied it to the Word,
so I can clearly see how large the phrase is going to turn out on paper size A4.





U Lidlu sam pronašla ovaj transfer papir.

I have found this iron-on transfer paper in a grocery store.




Isprintala sam natpis na tom papiru,
izrezala višak,
prepeglala ga prema uputama...

I printed the phrase on that paper,
cut the excess,
ironed it as recommended...




...odljepila papir...

...peeled off the paper...




...i dobila "novu" majcu
koja me podsjeća na to da nisam sama.

...and got myself a "new" T-shirt
that reminds me that I am not alone.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ako imate koju minutu vremena,
možemo zajedno poslušati neke njegove pjesme 
u kojima pjeva...

If you can spare couple of minutes,
we could listen to some of his songs...



 

...o svijetu....
...about the world...




...o sebi...
...about himself...




...o ljubavi...
...about love...




...o djetetu...
....about the child...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I to je otprilike to.
Život.

And that's about it. 
Life.





Comments

  1. Jedna od njegovih najcitiranijih :
    „Kada sam imao pet godina, majka mi je rekla da je sreća ključ života. Kada sam pošao u školu, pitali su me šta želim da budem kad porastem. Napisao sam “srećan”. Rekli su mi da nisam razumeo zadatak, a ja sam im odgovorio da oni nisu razumeli život.“

    I moja omiljena:
    "Verujem u Boga, ali ne verujem da je on jedno biće, dugobradi starac na nebu. Verujem da je ono što ljudi nazivaju Bogom u svima nama. Verujem kako su Isus, Muhamed, Buda i svi ostali bili potpuno u pravu. Pogrešili su samo ljudi koji su prevodili i tumačili njihove poruke."


    ReplyDelete
  2. Pa kako si znala šta mi tačno baš sad treba...? Predobro ti je ovo sa štampom,juče sam sa ćerkom raspravljala nešto u vezi ove transfer tehnike...Sad odoh da slušam Lenona."Woman" mi je omiljena pa sve redom..

    ReplyDelete
    Replies
    1. nadam se da si uživala u glazbi :) meni je Darling boy isto tako posebna, podsjeća me na moga sina
      a što se tiče ove tehnike, ne može biti jednostavnije nego što je, samo se treba zapamtiti da sve mora biti zrcalno okrenuto. imam još neke male poduhvate u glavi, ovih dan ću ih izrealizirati, nadam se

      Delete
  3. Ana ..uvek Ana..kreativna...draga ...Ana..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ah, Slavice, zacrveniti ću se...
      hvala ti na podršci!

      Delete
  4. E, upravo ovu pjesmu sam i ja transferirala na majicu acetonom za muža...njegova najljepša pjesma...a u Lidlu kažeš imaju transfer papir...ja nažalost nemam ni jedan Lidl u blizini... Pozdrav!

    ReplyDelete
  5. Odličan rad!
    Treba umeti, imati dobru ideju i biti vešt, kao što si ti.
    Hvala za podsećanje na Johna Lennona.
    Mi smo našem miljeniku, psu dali ime Lenon, nadam se da je njemu drago, jer psa mnogo volimo :)

    ReplyDelete
  6. @jagoda - ja bih acetonom, ali mi ne ide. Ovaj papir sam slučajno našla u Lidlu jednom, nije stalni artikl.
    @snežana - John je inspirirao milijune ljudi, pa tako i tebe i mene, svaku na svoj način, Mislim da bi mu bilo drago to znati, meni je :)

    ReplyDelete
  7. Ana, you are my favorite dreamer! A hopeless romantic at heart, yes?
    But if we didn't see the best in people, what is the sense of going ahead?
    I would wear this T shirt everyday to work :) And in the summer, to rock concerts on the beach!

    ReplyDelete
  8. Da, svet i mogao biti lepše mesto, li ni ovako nije loše, bar po nekim njegovim skrivenim delovima.

    ReplyDelete
  9. ...you're not the only one! so beautifully done Ana!!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Komentari su više nego dobrodošli! Your comments are very very welcome!