Blog Awards + Mess


Kreativni umovi su, navodno, neuredni, ali - što se meni dogodilo posljednih dana,
 stvarno je nered na kvadrat :)

Creative minds are supposed to be messy, but - what have happend to me lately,
 is really something :)






Istodobno radim na 5-6 različitih stvari, ah...

I am working at 5-6 different projects at the same time ...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
U međuvremenu sam dobila jednu blog nagradicu od Jagode @ Life Is Shabby; hvala, Jagoda!

In mid-time, I have received a blog award from Jagoda @ Life is Shabby; thanks, Jagoda!

Jagoda = Strawberry at Croatian - how cute is that?
And it is a proper name, by the way :)
 
Jagodin blog sam otkrila prije par mjeseci, inspirirala me je na više načina. 
Jedan od njih je i transfer acetonom koji joj tako dobro ide od ruke. 
Jagoda, prevrnila sam cijeli grad u potrazi za "pravim" acetonom! Sve ljekarne, dućane, sve moguće! Napokon našla u jednoj ljekarni jer ga druge ne drže jer brzo hlapi. 
A što ću napraviti, pokazat ću ti/vam uskoro!

I have descovered Jagoda's blog several months ago, and got inspired at many ways.
One of them is transfer by acetone, that she is very handy with.
I am planning on doing something by that technique soon!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ali, ima već neko vrijeme kako me se Good Ghost sa Art&Design by Good Ghost također sjetila kod dijeljenja nagrada i uputila mi dvije. Ja, sa druge strane, sam stvarno nekolegijalno otezala sa njihovim daljnjim prosljeđivanjem, tako da ću ih sada odaslati u bijeli svijet :)

Also, I have received this 2 blog awards from Good Ghost at Art&Design by Good Ghost some time ago, but I didn't forward them when I was supposed to, so I am doing it now.
Be sure to check out some of Good Ghost's quilling!

 
Doduše, ove nagrade su imale malčice drugačija pravila, ali ja ću sve 3 zajedno proslijediti slijedećim blogericama:
Well, these award have slightly different rules, but I am going to forward them all together to these 5 blogs:


 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Prvo ću obavjestiti drage blogerice o nagradama, 
a onda se vraćam u svoj nered, u kojem, moram priznati, se osjećam kao riba u vodi. 
Hmmm, ili kao hrčak u rupi ili slično :)
Što više končića i krpica oko mene, to bolje!

First I am going to inform my fellow blogers about this awards and then
 I am returning to my mess again.
I really DO feel good with all those fabrics, cans, glue, ribbons around me :)
Have a great and productive day!


I da ne zaboravim - napokon domaći link party za kreativce
kod Unique Hrebina!
Požurite se, traje još jedan dan!  




Comments

  1. Hvala jos jednom.Koju od ovih da preuzmem?:)))

    ReplyDelete
  2. uzmi sve 3 - nagradica nikad dosta :D
    pozdrav

    ReplyDelete
  3. hvala na nagradama :)
    čitamo se u buduće... sad te pratim u stopu :)

    ReplyDelete
  4. Nisi našla aceton nigdje? Ja ga nabavljem u Merkuru, tamo ga sigurni imaju...1 litra otprilike 4 eura...

    ReplyDelete
  5. Congratulations Ana! And guess what, I becomed a follower of Jagoda too. Hugs, Cristina

    ReplyDelete
  6. Congratulations, Ana! Your mess looks great, I can see that wonderful projects are being born from your hands! Unfortunately I am on the other end, if there is no order around me I can't hear myself thinking (I take after my father, I'm a control freak just like him:))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))))
      at the other hand - I don't know where my stuff are once I clean all up - and I spent toooo much time looking for them - now I, at least, know where everything is, right?
      (thath's how I comfort myself :)

      Delete
  7. Ti ovo zoveš nered? Treba da vidiš kako izgleda moja soba kad počnem da seckam papiriće i da pravim kolaže, i sav višak završi na podu. Pa ja sam, onda, neverovatno kreativna :D
    Čestitam na nagradama!

    ReplyDelete
  8. nego što drugo, nego neeeevjerovatno kreativna :))
    kod mene je sve pod nogama, obično mi sa trenerke djeca skidaju končiće, dosad nikome ne smeta :)

    ReplyDelete
  9. Hvala draga na nagradici iako sam je već dobila i pisala o njoj !

    ReplyDelete
  10. Hvala što si me se sjetila. I hvala što si me utješila sa ovim svojim slikama... nisam jedina :))))

    ReplyDelete

Post a Comment

Komentari su više nego dobrodošli! Your comments are very very welcome!