Uskršnje čestitke / Easter Cards



Ovo smo mi,  mame u vrtiću,  radile prije par godina.
Kindergarten Moms (including myself) made handstitched cards like this few years ago.


 Stvarno sam uživala,
sad mi je žao što nemam više djece u vrtiću :(
I really enjoyed it,
I am so sorry that my kids had outgrown kindergarten :(


Nisu teške za napraviti,
odonda mi koristim kao dio uskršnje dekoracije.
They are not so hard to make,
I use them as part of my Easter decor since then.


Samo žalim što je današnji dan tako oblačan,
nigdje ni traga suncu...
I feel bad about these photos,
today is such a cloudy day, no sun whatsoever...
I really shoud make a lightbox. Oh, well...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




Comments

  1. baš su preslatke! svaka čast!

    ReplyDelete
  2. Odlična ideja i presladak uradak! I ja žalim što nema sunca, ništa od moje šetnje ove nedjelje:(

    ReplyDelete
  3. O,pa ovo je baš,baš simpatično...Lepo ste se zabavile,vi-mame u vrtiću..i još je ostala uspomena za uskršnju dekoraciju:))

    ReplyDelete
  4. svašta se može naučiti kad se skupe kreativne mame, svaka doda nešto novo... ponekad mi to baš fali

    ReplyDelete
  5. I meni je žao što nemam malo dete, ali uvek nađem nekoga ko ima bebu pa se ponašam kao da je moja u pogledu ovakvih stvari.

    Čestitke su jako lepe, a ja sam pravila na starim cd, dekupaž tehnikom. Ako te zanima pogledaj na fb ili na SMILJE-pokloni sa srcem

    ReplyDelete
  6. So cute and adorable:) Ponekad mi je engleski jezik u kojem se najbolje izražavam, pošto smo mi kod kuće dvojezični, često si pomagamo s engleskim tako da mi je ušlo u naviku:)) I ja ima već neko vrime razmišljam o kutiji za slikanje,a nikako da to i realiziram...nevjerojatno kako sam lijena za neke stvari...Joj, nemoj se žaliti na oblačnost, tu je danas napadalo snijega, kako sam ga sita!!Pozdrav!

    ReplyDelete
  7. Nemam reci koliko je ovo slatko! Svaka cast na ideji i trudu

    ReplyDelete
  8. Ana, you did it again! I keep seeing beautiful handstitched little things on Pinterest and now I need to pin yours!

    ReplyDelete
  9. Thank you all! <3 <3 <3
    @ meeha - pin as much as you like :))

    ReplyDelete
  10. You are a lady with many talents, Ana! The photos look great :-) Thank you for sharing at our ALL MY BLOGGY FRIENDS party !

    ReplyDelete
  11. Thanks so much for sharing at Project Inspired @ Setting for Four. Lovely Cross-stitch!
    I hope you are having a fantastic Easter, and can join me Monday evening 8 pm EST for Project Inspired #8! :D

    ReplyDelete
  12. Very nice........Thank you for sharing with the Clever Chicks Blog Hop this week; I hope you’ll join us again!


    Cheers,
    Kathy Shea Mormino

    The Chicken Chick

    http://www.The-Chicken-Chick.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Komentari su više nego dobrodošli! Your comments are very very welcome!